اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

همان طور که قبلاً به آن اشاره شد سئو یک روش بازاریابی دیجیتال برای جذب کاربران به سایت شما محسوب می شود. سئو به عملیاتی گفته می شود که در طی آن بر روی بهینه شدن وبسایت برای نمایش در موتورهای جستجو مانند گوگل فعالیت می شود.این روش از روش های طولانی مدت برای جذب کاربران است. در مقابل راهکار سئو روش دیگری با عنوان تبلیغات گوگل وجود دارد؛ این روش از روش های زودبازده و کوتاه مدت برای جذب مخاطبان بیشتر برای وب سایت است.

 تبلیغ در گوگل روشی است که در آن شما تبلیغات خود را به گوگل می دهید  و حساب گوگل خود را شارژ می کنید، گوگل نیز وبسایت شما را در صدر نتایج جستجو قرار می دهد و به ازای هر کلیکی که بر روی وبسایت شما می شود مبلغی از حساب شما کسر می شود.

 به خاطر داشته باشید که هم سئو و هم تبلیغات گوگل به شدت روی درآمد شما تأثیر می گذارند چرا که باعث بالا آمدن وبسایت شما در نتایج جستجو می شود. وقتی مشتریان شما محصولات و خدمات شما را در گوگل جستجو می کنند با بالا آمدن در نتایج خیلی بهتر می توانید او را به مشتری بالقوه خود تبدیل نمایید. همین ویژگی است که باعث شده است تأثیر اینگونه بازاریابی از سایر روش ها بیشتر شود. در بازاریابیِ جستجو، شما مجبور نیستید به دنبال مشتری بروید بلکه این مشتری است که به دنبال شما می‌آید. پس فقط لازم است مطمئن شوید که شما را پیدا می‌کند.

حال سوال اینجاست که وقتی می خواهید از این روش برای سایت تان مشتری جذب کنید کدام یک از این دو روش برای شما مناسب‌تر است؟ تبلیغات گوگل یا سئو؟ آیا فقط باید روی یکی از آنها متمرکز شد و دیگری را نادیده گرفت؟

بدون شک بهترین و موثرترین روش برای بازاریابی این است که شما به صورت همزمان بر روی تبلیغات گوگل و سئوی سایت خود کار کنید تا بتوانید هم در حال حاضر و هم در آینده نتایج خوبی را دریافت کنید.

اگر بازار کار شما در فواصل مختلف فرق می کند و قصد دارید که برای فروش‌ فصل خود تبلیغ کنید احتمالاً تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز) برای شما مناسب است، چرا که می‌توانید به سرعت و بدون تاخیر برای وب‌سایت خود بازدیدکننده بفرستید و هر زمان هم که خواستید تبلیغ خود را متوقف و دوباره فعال کنید.

اگر می خواهید یک وبسایت موفق و مطرح در فضای اینترنت داشته باشید که به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارزشند در زمینه کاری شما باشد بدون شک تمرکز روی سئو تصمیم مناسبی است.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی