اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

بودجه تبلیغات در گوگل چگونه مصرف می شود؟

معمولاً افرادی که به تازگی با تبلیغ در گوگل آشنا شده اند پس از مدتی متوجه می شوند که بودجه تبلیغی شان خیلی زود تمام شده است. همین شوک باعث می شود که این افراد تصور اشتباهی نسبت به این نوع تبلیغ پیدا کنند. اما خوب است بدانید که داشتن مدیریت صحیح برای بودجه بندی در تبلیغات گوگل از ضروریات این روش تبلیغاتی است.  

اصول بودجه بندی هزینه تبلیغ در گوگل

باید به این نکته توجه کنید که تبلیغات در گوگل هیچ فرقی با قسمت های دیگر تجارت تان ندارد بنابراین بودجه اختصاص یافته در این نوع تبلیغ هم نباید با دیگر بودجه های شما تفاوتی داشته باشد. شما در این شرایط بایستی قسمت عمده ای از بودجه تان را به عنوان هسته اصلی تبلیغات در گوگل انتخاب کنید، و سپس مابقی بودجه خود را برای مبالغ دیگر ذخیره نمایید. تقسیم بندی بودجه برای هر کمپین یکی از روش هایی است که برای بودجه بندی اکانت گوگل ادوردز می توان به شما کمک کند.

اگر شما چندین کمپین تبلیغات در گوگل دارید باید برای هر کدام بودجه روزانه ای را اختصاص دهید، همچنین باید بین آنها اولویت بندی کنید و ببینید که کدام یک اهمیت بیشتری برایتان دارد. برای مثال، کمپینِ محصولات تان بسیار مهم تر از کمپینی است که برای آموزش در نظر گرفته اید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید، بهتر است که بودجه بیشتری را به صورت روزانه به کمپین محصولتان اختصاص دهید.

 

بودجه روزانه تبلیغات در گوگل چگونه مصرف می شود؟

فرض کنید که شما تبلیغی با هزینه ۲۵ سِنت بابت هر کلیک دارید و می خواهید هر تبلیغ تان روزانه ۳۰۰ کلیک دریافت کند. با استفاده از این اعداد می توانید میزان بودجه روزانه کمپین خود را تخمین بزنید:

۷۵ = ۲۵×۳۰

در این مثال، ۲۵ سنت بالاترین مقداری است که شما بابت هر کلیک پرداخت می کنید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی