اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

با استفاده از ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی شما می توانید تعداد بسیاری از شماره ها را وارد کرده و پیام مشخصی را تایپ کرده و در کسری از زمان آن را بصورت انبوه ارسال کنید.

ارسال پیام کوتاه به یک گروه خاص روش عالی برای شخصی سازی پیامک های انبوه می باشد.
امکان پاسخگویی خودکار پیام متنی یکی از قابلیت های بازاریابی پیامکی میباشد که بصورت کلیدواژه عمل می کند بصورتی که با دریافت کلیدواژه بصورت خودکار پاسخ مورد نظر را ارسال می کند که برای کمپینی که نیاز به تبلیغات هدفمند دارند بسیار مفید میباشد.

قابلیت ارتباط دوطرفه در ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی باعث ایجاد نگرش مثبت برای مشتریان وهمچنین علاقمندی بیشتر آنان شده است.

قابلیت لغو اشتراک دریافت پیام متنی نشان دهنده احترام شما به مشتریانی می باشد که تمایلی به دریافت آن ندارند .

یکی دیگر از قابلیت های ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی استفاده از دفترچه تلفن می باشد که به شما کمک می کند با طبقه بندی کردن مخاطبان بسرعت و بصورت هدفمند اقدام به ارسال پیام کوتاه کنید.

شما می توانید تمام مخاطبین خودرا در مخاطبین گوگل مدیریت کرده و با حساب بازاریابی پیامکی خود یکسان سازی نمایید.

تعداد نامحدودی از حساب های بازاریابی متنی به عنوان یک مجری ساخته و تمام حساب های خود را یکجا مدیریت کنید ، حساب های جدید بسازید و موجودی را بین حساب ها انتقال دهید.

یکپارچه سازی پیام کوتاه ازطریق بسیاری از بسته های برتر نرم افزاری

یکپارچه سازی میل چیمپ(نوعی از بازاریابی) درصورت استفاده از میل چیمپ می توانید مخاطبین خود را با بازاریابی پیامکی خود یکسان سازی کنید.


یکی دیگر از مزیت ها یا ارسال پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی این است که نیاز به هیچگونه تجهیزات خاصی ندارد و در هر زمان و در هرکجا فقط با اتصال به اینترنت می توان اقدام به ارسال پیام کوتاه  نمود.

به امید همکاری بیشتر از شما وخدمات رسانی بهتر از ما

جهت ثبت نام و ورود به پنل کاربری به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:

http://sms.pakatnameh.ir

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی