اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

شما به عنوان یک کاربر اینترنتی حتما حداقل یک آدرس ایمیل مخصوص خودتان دارید. حتماً دیده اید که اکثر اینباکس ها در ایمیل شلوغ و پر از ایمیل هایی هستند که غیرجذاب و حوصله بر ند. در این صورت مشخص است که ایمیل های مهم شما به راحتی در میان این همه ایمیل گم شوند.  با این وجود باید دنبال راهی برای نجات ایمیل های خود باشیم.

مسلماً گام نخست، انتخاب عنوان مناسب برای ایمیل شماست، برای نجات ایمیل خود اولین کار این است که عنوان مناسب و جذابی برای آن انتخاب کنید. حالا حتماً می پرسید که چه عنوان هایی باید انتخاب کرد که باعث شود ایمیل برای مخاطب جذاب باشد و او را به باز کردن ایمیل تشویق نماید. 

در ادامه به چند نکته در این خصوص اشاره می شود:

1.       یک عنوان مناسب شامل یک چیز خوب برای مخاطبان استیک چیز خوب را به مخاطبان وعده دهید. اگر آدم‌ها بدانند که با خواندن ایمیل شما دقیقاً چه چیزی یاد می‌گیرند و شما دقیقاً برای آگاه تر شدن آنها چه کاری قرار است انجام بدهید میل بیشتری به خواندن ایمیل شما پیدا می کنند.

2.       در هنگام نوشتن از کلمات قدرتمند استفاده کنید.  منظور از کلمات قدرتمند کلماتی است که از نظر احساسی و ادراکی جلب توجه می کنند و باعث درخشیدن ایمیل شما در میان باقی ایمیل ها می شوند.

3.       سعی کنید برای نوشتن یک عنوان مناسب از یک شماره هم استفاده کنید چرا که طبق تحقیقات شماره ها  توجه چشم ها را به خود معطوف می نماید.

4.       سعی کنید که مخاطبان را کنجکاو کنید.گاهی اوقات از بکار بردن کلمات عجیب و غریب نترسید. مثلاً بعضی اطلاعات را در عنوان به صورت ناقص بنویسید تا خواننده را کنجکاو کنید روی ایمیل شما کلیک کنند.

5.       به اشتباهات ممکن در یک زمینه خاص اشاره کنید. هیچ کسی دوست ندارد که به چشم احمق به او نگاه کنند.

6.       خیلی هم خود را باهوش و کامل نشان ندهید.  استفاده از عنوان‌های ساده و در عین حال واضح همیشه بهتر است.

7.       سعی کنید همیشه چیزهای جدید را امتحان و تجربه کنید. جرات کنید که متفاوت بنویسید. وقتی ببینید که چه عناوینی بازخورد خوبی می‌گیرند، تعجب خواهید کرد.

8.       عضو خبرنامه‌های ایمیلی خوب شوید و عنوان آنها را بررسی کنید. حتماً برای نوشتن عنوان مناسب نکات خوبی را از آنها یاد خواهید گرفت.

9.       با خوانندگان یک رابطۀ واقعی بسازید تا آنها منتظر ایمیل‌های شما بمانند و با علاقه آنها را بخوانند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی