اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

هنوز هم برای برخی شرکت ها اهمیت داشتن وبسایت روشن نشده است و معمولاً هزینه داشتن وبسایت را یک هزینه اضافه می دانند و از هزینه کردن در این راه می ترسند. شرکت ها باید بدانند که اگر حالا اقدام نکنند و در اینترنت حضور خودشان را اعلام نکنند در آینده خیلی سخت می توانند در میان رقبا سر بالا بکنند و مشتریان خود را به سمت خودشان بکشانند. البته داشتن وبسایت با کیفیت عالی مد نظر ماست و گرنه صرفاً داشتن یک سایت و آدرس اینترنتی اهمیت چندانی برای شرکت ها نخواهد داشت.



امروزه بازاریابی از طریق اینترنت یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های تبلیغات به شما می آید. تعرفه طراحی سایت و تبلیغات در اینترنت به مراتب پایین تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد و نتیجه بسیاری بهتری برای کسب و کار خواهد داشت. شرکت های مختلف طراحی سایت تعرفه های مختلفی برای انجام خدمات خود دارند، برای راه اندازی یک سایت قیمت ها از 100 هزار تومان شروع شده است تا 5 میلیون تومان. مسلم است که یک وبسایت 100 هزار تومانی صرفاً یک قالب آماده و بدون پشتیبانی است که طراحی آن کار یک ساعت و یا حتی کمتر است. البته داشتن قیمت هایی نجومی و خیلی بالا هم فقط کلاه گذاشتن سر مشتریان است. کیفیت حضور در اینترنت اهمیت بسیار دارد و در صورتی که نتوانید سایت خوب و حرفه ای داشته باشید از وب سایت خود نتیجه چندانی نخواهید گرفت؛ بنابراین سعی کنید که همیشه از گروه های معتبر طراحی سایت مانند اکتاگرام درخواست طراحی سایت کنید تا با قیمتی به صرفه بهترین وبسایت و پشتیبانی بعد از آن را برای شما ارائه دهند.

مسلم است که پس از طراحی سایت کار شما تمام نشده است و می بایست کار سئو، بهینه سازی و تبلیغات سایت خود را انجام دهید. بودن در صفحات اول گوگل نه تنها به برند سازی شرکت شما کمک خواهد کرد بلکه باعث جذب مشتریان جدید برای شرکت شما خواهد گردید.

علاوه بر طراحی سایت دلخواه خود موارد زیر را هم از اکتاگرام بخواهید:

تبلیغات در سایت های پر بازدید و مرتبط

ارسال ایمیل های تبلیغاتی و گروهی

تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی