اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

تنظیم کردن یک ایمیل خوب برای کسانی که ایمیل تبلیغاتی ارسال کرده اند کار ساده ای نیست. ممکن است افراد ایمیل تبلیغی خود را قبل از ارسال به دقت چک کنند، جملات آن را چندین بار مرور کنند و عنوان مناسبی برای آن پیدا کنند ولی در نهایت ایمیل آنها توسط افراد خیلی کمی باز شود و حتی آنهایی که آن را باز می کنند فوراً آن را ببنند و یا حتی از لیست ایمیل های خود حذف کنند. برای اینکه ایمیل شما بتواند تا انتها برای خواننده جذاب باشد، بهتر است که این ۱۱ نکته را رعایت کنید:


1.       طفره نروید و متن خود را سریع بنویسید. با این کار اشتیاق شما برای نوشتن این ایمیل بیشتر نشان داده می شود.

2.       کوتاه بنویسید. مسلم است که متون کوتاه بهتر از متون بلند خوانده می شوند. ایمیل های بلند شوق خوانندگان را کم می کند. سعی کنید در هنگام مرور ایمیل خود برای ارسال تقریباً نصف مطالب آن را حذف کنید.  .

3.       سوال بپرسید. در حین نوشتن متن ایمیل خود فرض کنید خواننده مقابل شما نشسته و یک مکالمه رو در رو با او دارید. در این صورت حتماً از او سوالاتی را خواهید پرسید.

4.       سعی کنید در نوشته های خود خلاق و پویا باشید و همیشه یک فرمول خاص را دنبال نکنید چرا که اینگونه نوشته ها به سرعت حوصله خواننده را سر می برد.

5.       برای اینکه خود را به خواننده معرفی کنید تا او به شما علاقه نشان بدهد سعی کنید شخصیت خود را در متن ایمیل به او نمایش دهید.

6.       ایمیل خود را صمیمی بنویسید. مانند یک ربات احوال پرسی نکنید. سعی کنید از جملات عامیانه ای مثل "با آرزوهایی شیرین" یا "سلامی گرم از تهرانی آفتابی" استفاده کنید تا کمتر مثل یک ربات یا انسان خشک به نظر برسید.

7.       از کلمات تو و شما در متن خود استفاده کنید. چرا که این دو از تاثیرگذارترین کلمات در هر زبانی هستند.

8.       لحن تان طبیعی باشد. به ایمیل خود به چشم یک روش بازاریابی نگاه نکنید، ایمیل راهی برای صحبت کردن با مشتریان است.  

9.       یک آدم واقعی باشید و به ایمیل خود هویت بدهید. از کلمات و اصطلاحاتی استفاده کنید که مخصوص شما هستند.

10.    از خودخواه بودن دست بردارید. آدم سردی نباشید. و واقعاً به خوانندگان خود اهمیّت بدهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی