اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

سایت های پاپ آپ سایت هایی هستند که در دو زمینه جذب تبلیغ کنندگان و جذب نمایش دهندگان فعالیت می کنند. تبلیغ کنندگان پاپ آپ کسانی هستند که پس از ثبت نام در سایت هایی مانند پاپینو  تبلیغات خود را عرضه می کنند, آنها بایستی به ازای تعداد درخواستشان برای نمایش صفحات تبلیغی  به صورت پاپ آپ, هزینه ای را پرداخت کنند.


 

  از طرفی نمایش دهندگان پاپ آپ با هدف کسب درآمد از طریق سایت و یا وبلاگشان به سراغ اینگونه سایت ها می روند. پس از ثبت نام, کدهای پاپ آپ در اختیار نمایش دهندگان قرار داده می شود, سپس با درج آن کد درون سایت و یا وبلاگشان با ورود هر بازدیدکننده صفحات تبلیغی تبلیغ کنندگان به صورت اتوماتیک نمایش داده می شود و نهایتاً با نمایش هر پاپ آپ در سایت نمایش دهندگان مبلغی به حساب آنها واریز می شود.

در سال های اخیر سایت های پاپ آپ مختلفی با هدف کسب درآمد و تبلیغات مشتریان در ایران راه اندازی شده است که پاپینو تنها یکی از آنهاست. سیستم کسب درآمد با نام تجاری «پاپیـــنو» وابسته به شرکت تجارت الکترونیک نواندیشان می باشد که به شماره ثبت 14731 در اداره کل ثبت شرکتها به ثبت رسیده است. از آنجایی که جلب اعتماد مشتریان باید از مهم ترین اهداف سایت های تجاری باشد سایت  پاپینو  افتخار می کند که تنها سایت پاپ آپی است که نماد اعتماد الکترونیک را از سازمان صنعت, معدن و تجارت کسب کرده است. این سایت با داشتن  نماد اعتماد نشان می دهد که کاربران با یک شخصیت حقوقی طرف نیستند که هر از گاهی خبر از خرابی سرور بدهد و یا با بهانه های دیگر از مسئولیت خود شانه خالی کندپاپینو  با داشتن تسویه حساب منظم و به موقع, پشتیبانی قوی و 24 ساعته, قیمت مناسب و سرعت و امنیت بالا و... به خود می بالد که تنها انتخاب  شما باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی