اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

1.       وردپرس رایگان است و مسلماً سرویس های رایگان کارایی خوبی ندارند.

یکی از اشتباهات رایج در مورد وردپرس همین نکته است که کاملاً هم اشتباه است. خوب است بدانید که سیستم مدیریت محتوا ی وردپرس با اینکه رایگان است اما کیفیت بسیار خوبی دارد و در اکثر اوقات حتی بالاتر از سایر سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی به شمار می آید.

رایگان بودن و اوپن سورس بودن (متن باز بودن) وردپرس کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات وبسایت و ارائه یک محصول فوق العاده کرده است در واقع می توان گفت که رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا به پیشرفت آن کمک می کند.

رایگان بودن وردپرس باعث می شود تا اکثر کسب و کار ها بتوانند با سیستم باکیفیت و در عین حال رایگان به راحتی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند.


 

2.       امنیت وردپرس پایین است 

این هم یکی از تصورات اشتباه افراد در مورد این سیستم است.  وردپرس دارای امنیت بالایی است ولی از آنجایی که عمومی است هکرها با فایل های آن آشنا هستند بنابراین بی دقتی مدیران سایت ها باعث می شود که امنیت سایت وردپرس شان پایین بیاید. بنابراین باید افزونه های امنیتی که در وردپرس وجود دارد که نصب و فعال کرد تا مانند دیواری پرقدرت جلوی هکرها را بگیرد.

 

3.       وردپرس دارای مدیریت دشواری است

وردپرس از همان شروع نصب تا کار با آن دارای روش کار آسان و سریعی است و به راحتی با کمی کار با محیط مدیریت وردپرس می توانید آن را مدیریت کنید .

تمامی کار ها در پنل وردپرس به سرعت و بسیار آسان انجام می شود. مثلاً برای نصب افزونه ای خاص خیلی راحت می توانید در بخش افزودن افزونه جدید نام افزونه مورد نظر خود را جستجو کنید و آن را نصب و فعال کنید.

همچنین بروزرسانی وردپرس و افزونه های وردپرس هم براحتی و در عرض کمتر از ۱ دقیقه صورت می گیرند . بنابراین به جرأت می توان گفت که این سیستم مدیریت محتوا دارای پنل کاربرپسند و ساده ای است.


4.       با وردپرس نمی توان یک وب سایت حرفه ای خلق نمود .

یکی از تصورات اشتباه درمورد وردپرس است. این فکری است که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد. آنها فکر می کنند سایت های وردپرسی همگی ساده هستند و نمی توان با وردپرس یک وب سایت حرفه ای ساخت .

در حال حاضر بزرگترین شرکت های جهان در زمینه طراحی سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند. طراحی حرفه ای با وردپرس بسیار آسان تر از طراحی با دیگر سیستم ها است و فقط نیازمند یک ایده خوب است که بتواند طرح ها را خلاقانه کنار یکدیگر پیاده کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی