اگر تابحال برای رونق کسب و کارتان و برای تبلیغات موثرتر ایمیلهای تبلیغاتی ارسال کرده باشید، حتماً میدانید که نوشتن یک ایمیل تبلیغاتی خوب و تأثیرگذار واقعاً سخت است. ممکن است پس از نوشتن ایمیل خود آن را چندین بار با دقت مرور کنید تا از تأثیر آن مطمئن شوید و زمان زیادی را صرف بهتر شدن آن کنید اما در نهایت متوجه شوید که نتیجه رضایت بخشی از این روش نداشتید. خوب است بدانید که نوشتن یک ایمیل تبلیغاتی مفید که باعث جذب مشتریان تان شود چندان کار سختی نیست فقط کافی است به یک سری نکات در حین نوشتن ایمیل تبلیغاتی دقت کنید.
چگونه ایمیل هایی بفرستیم که همه مشتاقانه آن را باز کنند؟
یک سوال از شما می پرسم: شما مشتاقانه منتظر چه ایمیلی هستید؟ ایمیلی از سوی دوست صمیمیتان یا یک ایمیل تبلیغاتی از سوی یک شرکت تجاری؟ ترجیح می دهید کدامیک را سریعاً باز کنید و بخوانید.
خوب این مشخص است که ایمیل یک دوست صمیمی برایتان خیلی باارزش تر است. بنابراین وقتی که یک ایمیل تبلیغاتی برای گروه خاصی می فرستید نباید آن را طوری بنویسید که انگار یک جماعت بزرگ و بی هویت را مخاطب قرار داده اید. اگر می خواهید دریافت کنندگان ایمیل شما آن را با علاقه و بلافاصله باز کنند لازم است که مثل یک نامه دوستانه آن را بنویسید. پس بهتر است آن ظاهر شرکتی و رسمی خود را در حین نوشتن ایمیل تبلیغاتی کنار بگذارید و ایمیل خود را با لحنی محاوره و دوستانه بنویسید.
طوری ایمیل خود را بنویسید که انگار مخاطب شما فقط یک نفر است. این باعث میشود که ایمیل تبلیغاتی حالت شخصی تری به خود بگیرد.
وقت مخاطبان را تلف نکنید. فقط زمانی ایمیل ارسال کنید که حرفی برای گفتن دارید یا میخواهید به مشترکان پیشنهادی بدهید.
سعی کنید همیشه مفید باشید. سعی کنید به مخاطبان خود کمک کنید، صمیمی و بخشنده باشید و مثل یک دوست واقعی حرف بزنید.
از اسم واقعی خود برای بخش From استفاده کنید. اینکار دوستانهتر است، اینطور نیست؟
قابل اعتماد باشید. بگذارید خوانندگان دقیقاً بدانند که باید چه انتظاری داشته باشند.
هر چقدر که دوست دارید ایمیلهای خود را شخصیسازی کنید، اما در بکار بردن اسم مخاطبان زیادهروی نکنید.
با یک راهنمایی مفید در ایمیل ارسالی خود مطمئن شوید که خوانندگان شما چیزی مانند پاداش بدست می آورند. کاری کنید حس بهتری داشته باشند. یک جملۀ الهامبخش برایشان بفرستید و …