اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

قبلاً در مورد تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز صحبت کرده بودیم. جالب است بدانید که گوگل ادوردز امکان نمایش آگهی با فرمت های مختلف را فراهم می کند. محبوب تربن فرمت آگهی، آگهی متنی  است، بعد از آگهی های متنی آگهی های تصویری و متحرک محبوبیت زیادی بین تبلیغ دهندگان گوگل دارند. آگهی های ویدیویی، آگهی های محلی و آگهی هایی که در تلفن های همراه به نمایش گذاشته می شوند از دیگر فرمت های آگهی های تبلیغاتی در گوگل ادوردز به شمار می آیند.



آگهی شما در گوگل شامل 25 کاراکتر با احتساب space برای عنوان آگهی، دو خط 35 کاراکتر برای متن آگهی و 35 کاراکتر برای نمایش URL آگهی است. 

در ادامه به معرفی اجزای محبوب ترین فرمت آگهی گوگل ادوردز یعنی آگهی متنی پرداخته می شود:


1.       عنوان آگهی (Headline)

بهترین عنوان آگهی در گوگل ادوردز ، عنوانی است که با کلمات کلیدی تعریف شده به صورت مستقیم همخوانی داشته باشد.

اگر کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربران با کلمه کلیدی که در متن آگهی خود استفاده کرده اید یکی باشد این کلمه کلیدی به صورت پررنگ در آگهی شما در گوگل مشخص خواهد شد.

 

2.       متن آگهی (Description)

همان طور که گفتیم متن آگهی دو سطر از آگهی تبلیغاتی شما را به خود اختصاص می دهد که هر کدام از سطرها می توانند شامل 35 کاراکتر باشند. بنابراین باید همه چیز را ساده و کوتاه در این دو خط جا بدهید.

 

3.       نمایش آدرس URL وب سایت  (Display URL)

آدرس وبسایت شما در این سطر قرار می گیرد. حتماً نیازی نیست که این آدرس دقیقا آدرس مقصد شما باشد (آدرس مقصد صفحه ای است که مشتریان با کلیک بر روی آگهی شما به آن صفحه می رسند.) ولی حتما باید آدرسی باشد که آدرس مقصد شما نیز در آن قرار دارد.

4.       آدرس URL صفحه مقصد  (Destination URL)

آدرس URL صفحه مقصد آدرس دقیق صفحه ای است که کاربر با کلیک بر روی آگهی گوگل ادوردز شما باید به آن صفحه وارد شود. این آدرس در آگهی شما نمایش داده نمی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی