اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

وردپرس یک سیستم عامل مدیریت محتوا تحت وب است. اگر شما بخواهید یک وبسایت طراحی کنید ابتدا باید با زبان های برنامه نویسی آشنا شوید و سپس برای تمام صفحات سایت تان کدهایی را بنویسید. مسلم است که این کار مستلزم وقت و دقت زیادی است.



 ولی اسکریپت هایی با عنوان سیستم مدیریت محتوا وجود دارند که بیشتر کار را برای شما انجام می دهند که وردپرس بهترین آن ها است. در حال حاظر بیش از نیمی از سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده اند.اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای وردپرس در نظر بگیریم گفته می شود که وردپرس یک سیستم است که می توان از طریق آن به راحتی و به صورت رایگان یک سایت ایجاد کرد فقط کافی است که وارد وب سایت رسمی وردپرس شوید (http://wp-persian.com/) و سپس فایل مورد نظر را دریافت و دانلود کرده و بر روی فضای اینترنتی که برای اینکار در نظر گرفته اید نصب نمایید. حال به راحتی می توانید تمامی تغییراتی که می خواهید برای مدیریت وب سایت خود اعمال کنید، ظاهر آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید، صفحات را به دلخواه خود کم یا زیاد کنید، محتویات را تغییر دهید و...

 

امکانات وردپرس

نصب وردپرس به صورت محلی

وردپرس برای نصب روی هاست طراحی شده همچنین شما می توانید آن را به روش های مختلف روی کامپیوتر خود نصب کنید.

هسته قابل حمل!

وردپرس این قابلیت را دارد که در یک پوشه خاص نصب شود.

تنظیم اختلاف ساعت ها

از دیگر قابلیت های این سیستم مدیریت محتوا تنظیم ساعت مورد نظرتان با توجه به ساعت جهانی است. برای مثال اگر ساکن تهران هستید ساعت شما سه و نیم ساعت از ساعت جهان جلوتر است بنابراین شما به راحتی می توانید زمان وردپرس را تغییر دهید.

سطح دسترسی

جالب است بدانید که وردپرس می تواند  ۵ سطح برای کاربران مشخص کند. بنابراین با توجه به سطحی که شما برای یک کاربر خاص تعیین می کنید آن کاربر به امکانات خاصی دسترسی پیدا می کند.

مشخصات کاربران

هر کاربری پس از ثبت نام می تواند مشخصاتی برای خود نظیر آدرس ایمیل را تعیین کند و شما می توانید هر قسمتی را با توجه به نیاز در وبلاگ و سایت خود قرار دهید.

نصب و بروزرسانی آسان

نصب وردپرس ساده و سریع است و شما می توانید در کمتر از ۵ دقیقه آن را نصب کنید و خیلی راحت و سریع به روز رسانی کنید. نصب و ارتقای وردپرس در بین سیستم های ساخته شده از نظر سادگی و سرعت بسیار معروف است .

کاملا دینامیک و انعطاف پذیر

شما در وردپرس چیزی با نام بازسازی نمی بینید. تمام مطالب و صفحات با توجه به نیاز کاربر در همان لحظه ساخته می شود.

تمامی امکانات گفته شده در مورد وردپرس باعث می شود که به تدریج تمایل افراد به سمت استفاده از این نرم افزار افزایش پیدا کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی