اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

گوگل چند سال است که بیان کرده سرعت سایت یکی از عوامل مهم در سئو است. در واقع می توان گفت یکی از عوامل ابتدایی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها در نظر می گیرید، همین سرعت سایت و زمان بارگذاری آن است. مسلم است که اگر در چند ثانیه اول سایت شما جلوی چشم کاربر نمایان نشود سریعاً سایت شما را می بندد و به سراغ سایت دیگری می رود. بر اساس آمار موتور جست و جوی گوگل فقط ۲ ثانیه دیرتر باز شدن سایت می تواند تا ۱۲ درصد از کاربران و ۴٫۳ درصد از درآمد سایت شما را کمتر کند.  


افزایش سرعت سایت وردپرس wordpress 

۱- انتخاب هاست مناسب :

افزایش سرعت سایت به دو عامل بستگی دارد: بخش سخت افزار و بخش نرم افزار

اگر شما از یک شرکت میزبانی وب بی کیفیت و ارزان قیمت سرویس می گیرید صد در صد سایت کندی خواهید داشت. یک سرویس دهنده میزبانی معتبر اجازه نمی دهند که روی یک سرور بیش از اندازه سایت قرار بگیرد و همین امر باعث جلوگیری از کند شدن سرعت سایت می شود.

۲ پوسته مناسب :

نوع قالب طراحی سایت شما هم بر روی افزایش یا کاهش سرعت سایت تأثیر می گذارد. قالب هایی وجود دارند که  با داشتن هزاران امکانات برای زیباسازی سرعت سایت را تا حد زیادی کاهش می دهند.

اگر به امکانات خاصی نیاز ندارید از قالب های سبک برای سایت تان استفاده کنید.

۳- پلاگین افزایش سرعت :

برای افزایش سرعت سایت های وردپرس پلاگین (افزونه) های فراوانی وجود دارد که یکی از قدرتمند ترین آنها افزونه W3 total cache است. این افزونه قابلیتهای فراوانی به سایت شما می دهد و تا حد زیادی سرعت سایت شما را بالا می برد.

۵ بهینه سازی تصاویر :

 

بخش جدا نشدنی سایت ها تصاویر هستند بنابراین صد در صد می تواند روی سرعت سایت تأثیرگذار باشد. استفاده نادرست از تصاویر می تواند باعث کندی سرعت سایت شود.

افزونه رایگان WP-SmushIt  افزونه ای است که باعث می شود تصاویر سایت شما در لحظه آپلود شدن تا حد زیادی فشرده شوند بدون آنکه تغییری در کیفیت آن ایجاد شود.

۶- بهینه سازی صفحه اصلی

بیشترین میزان بازدید هر سایتی از صفحه اصلی آن است و این صفحه بیشترین اهمیت را در جذب مخاطب دارد. برای اینکه صفحه اصلی سایت خود را بهینه سازی کنید باید :

بجای نمایش کل مطالب فقط خلاصه ای از آن را نمایش دهید و لینکی برای خواندن ادامه مطلب وجود داشته باشد

از تصاویر با حجم زیاد استفاده نکنید.

صفحه اصلی سایت تا حد ممکن ساده باشد و از شلوغی بپرهیزید.

از نمایش بیش از حد تبلیغات در سایت خودداری کنید.

۷- بهینه سازی بانک اطلاعاتی

بانک اطلاعاتی محلی است که تمامی اطلاعات کاربران و مطالب سایت شما در آن ذخیره می شود و پس از گذشت زمان اطلاعات اضافی و بی کاربردی در این بانک جمع می شود که باعث کندی سرعت سایت میشود و برای رفع این مشکل میتواند افزونه WP-Optimize را دانلود و نصب کنید. این افزوده به صورت خودکار موارد اضافی را پاکسازی می کند.

۱۰ محدود کردن ذخیره پیش نویس :

قابلیتی در وردپرس وجود دارد که وقتی شما مطلبی منتشر می کنید آن را به عنوان پیش نویس ذخیره میکند و هربار که شما آن مطلب را ویرایش میکنید یک نسخه جدید پیش نویس ایجاد می شود و اگر شما مطلبی را ۸ بار ویرایش کنید پس ۸ فایل پیش نویس در وردپرس شما ایجاد میشود.

 

افزونه Revision Control تنظیماتی دارد که پیش نویس های قدیمی را حذف می کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی