اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

سامانه ارسال پیامک می تواند بطور فعالانه مشتریان شما را درگیر کسب و کارتان بکند.

امروزه حتی صاحبان کسب وکار خرده نیز از سامانه ارسال پیامک استفاده می کنند و ارسال پیامک را مهمترین راه تبلیغاتی خود می دانند.

با توجه به آمار ۴۳ دلاری پیام رسانی در سال ۲۰۱۶ نمیتوان تاثیر سامانه ارسال پیامک را انکار کرد. در ادامه مطلب به برخی از دلایل استفاده از بازاریابی پیامکی می پردازیم.



1-      دستیابی آسان

برای ارسال ودریافت پیامک شما نیازمند هیچ برنامه خاصی نیستید و می توانید در هر کجا و در هر زمان پیامک را دریافت کنید همچنین برای ارسال پیامک فقط کافیست به اینترنت متصل شوید بدون نیاز به استفاده از سخت افزار یا نرم افزار خاصی.


2-      سرعت

با استفاده از سامانه ارسال پیامک مشتریان خود را بسرعت از کسب وکار و محصولات خود آگاه کنید بطوریکه طبق آمار بدست آمده ۹۰درصد پیامک ها در عرض ۳ دقیقه بعد از تحویل خوانده می شوند این آمار نشاندهنده این است که هیچ راه ارتباطی دیگر سریع تر از پیامک وجود ندارد .


۳-فرصت ویژه

به عنوان مثال تصورکنید شما دارای فروشگاه بزرگ پوشاک هستید و بمدت یک هفته اجناس خود را با تخفیف ویژه بفروش می گذارید، چون ارسال پیام در لحظه ارسال میشود این کار باعث ایجاد یک فرصت ویژه برای شما میشود و مشتریان شما درزمان واقعی حراج شما باخبرشده و اقدام به خرید میکنند.


۴-اشتراک گزاری

شاید خیلی ساده باشد ولی وقتی دوستان برای شما پیامی را فوروارد می کنند شما با اطمینان بیشتر پیام را می خوانید ،همین قابلیت ساده فوروارد کردن پیام تاثیر چشم گیری در رونق کسب وکار شما دارد.


۵-استفاده بهینه

امروزه کمپین های بزرگ از سامانه ارسال پیامک استفاده های مختلفی میکنند مثلا بااستفاده از پیامک مشتریان خود را از ایمیل های مهم کاری بااطلاع میکنند و یادآور چک کردن آن میشوند.

اگر شما یک ایمیل مهمی را به مشتریان خود ارسال کنید میتوانید یک پیامک نیز برای یادآوری ایمیل به او ارسال کنید.

همچنین میتوانید مشتریان خود را ترغیب به عضو شدن در سامانه ارسال پیامک خود بکنید تا همواره بهترین پیشنهادات خرید را به آنان بدهید که این امر باعث جذب مشتریان به کسب وکار خود میشود.

با استفاده از بازاریابی پیامکی میتوانید محصولات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و باعث رونق کسب وکار خود بشوید.

برای ثبت نام وورود به پنل کاربری به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:

http://sms.pakatnameh.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی