اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. از طرفی یکی از راه های مفید برای درج تبلیغات استفاده از آگهی نامه های اینترنتی است. همان طور که می دانید برای درج یک آگهی اینترنتی مناسب  یک سری عوامل تأثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1.        انتخاب وب سایت مناسب، بهینه و پربازدید برای ثبت آگهی مانند آگهی نامه ادزیرانی

2.       انتخاب زیر گروه مناسب برای درج آگهی اینترنتی در سایت مورد نظر

3.        انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای درج آگهی

4.        درج توضیحات کافی در متن آگهی اینترنتی طوری که بازدید کننده را مجاب نماید

5.        انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی مورد نظر

6.        استفاده از جمله بندی مناسب و درست در متن آگهی

7.       مناسب بودن متن آگهی از نظر بلند و کوتاه بودن آن

8.       به روز رسانی مرتب آگهی طوری که همواره تاریخی که برای آن نشان داده می شود به روز باشد.

9.        ارائه قیمت مناسب و منطقی در متن آگهی طوری که با ارزش خدمات یا کالای شما همخوانی داشته باشد.

10.   درج آگهی های متعدد در همان وب سایت آگهی یا وب سایتهای آگهی دیگر

 

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی

1.        تغییر عنوان و درج همان آگهی قبل: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب می آید. از این رو اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید.

2.       کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایت هایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییراتی در آن ایجاد کنید.

3.       درج کردن آدرس سایت یا نام شرکت تان در عنوان آگهی اینترنتی : همان طور که می دانید از مهم ترین بخش های یک آگهی عنوان آن است. یک عنوان خوب باید شامل خلاصه ای از کل متن آگهی باشد و کاربران را وسوسه کند که بر روی آگهی کلیک کنند. همچنین باید کلمات مربوط به شغل و حرفه خود را که کاربران به وسیله آن به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند در متن عنوان بگنجانید. بنابراین درج آدرس سایت و نام شرکت تان در عنوان تأثیر چندانی ندارد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی