اهداف تبلیغات شما:
در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد چنین تبلیغی مشخص کنید ، باید به کلمات کلیدی ، محتوای آگهی ، و موارد دیگر توجه نمائید ، هدف یک نام تجاری ، تفاوت بسیار زیادی با فقط فروش یک محصول دارد.
بودجه تبلیغات در گوگل :
فاکتور بعدی مربوط به بودجه شما است ، شما باید کل بودجه خود را با توجه به تبلیغات ماهانه و روزانه تقسیم بندی کنید ، اگر شما دارای بودجه کمی هستید ، سعی کنید فقط بر روی کمپین خود تمرکز کنید و سراغ دیگر موارد تبلیغاتی هزینه بر نروید.
ارتباط کلمات کلیدی :
اگر شما بخواهید تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی قرار دهید و هدف کار خود را بر این اساس برقرار نمایید ، این کار با هر بودجه ای قابل اجراست ، ولی این کار بودجه شما را افزایش خواهد داد ، این کار باعث می شود که در میزان رتبه جستجو ، قدرتمند شوید.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی :
با دقت کلمات کلیدی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. سعی نکنید با یک و یا دو واژه در کلمات کلیدی رقابت ایجاد نمایید ، همانطور که می دانید همواره رقابت بین یک یا دو کلمه کلیدی بسیار تنگاتنگ است ، در اینصورت باید کارهای زیادی را برای دریافت هر کلیک انجام دهید .
تبلیغات و گروه های تبلیغاتی :
برای ایجاد یک گروه تبلیغاتی دو اصل را با در نظر بگیرید : ارتباط و عمل ، این دو اصل اثرات کمپین های تبلیغاتی شما را افزایش می دهد .
گروه تبلیغاتی شما باید دارای کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر و آگهی مربوط به خود باشد ، تبلیغ یا تبلیغات شما باید به یک صفحه مربوط به تبلیغ مورد نظر لینک شود یا به عبارتی هر کدام از تبلیغات باید دارای صفحه و آدرسی منحصر به فرد باشند ، همچنین توجه به عنوان URL در این بخش بسیار مهم است ، همواره سعی کنید عنوان هر صفحه ، مربوط به کالای مورد نظر باشد.