اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

اهداف تبلیغات شما:

در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد چنین تبلیغی مشخص کنید ، باید به کلمات کلیدی ، محتوای آگهی ،  و موارد دیگر توجه نمائید ، هدف یک نام تجاری ، تفاوت بسیار زیادی با فقط فروش یک محصول دارد.


 

بودجه تبلیغات در گوگل  :

فاکتور بعدی مربوط به بودجه شما است ، شما باید کل بودجه خود را با توجه به تبلیغات ماهانه و روزانه تقسیم بندی کنید ، اگر شما دارای بودجه کمی هستید ، سعی کنید فقط بر روی کمپین خود تمرکز کنید و سراغ دیگر موارد تبلیغاتی هزینه بر  نروید.

 

ارتباط کلمات کلیدی :

اگر شما بخواهید تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی قرار دهید  و هدف کار خود را بر این اساس برقرار نمایید ، این کار با هر بودجه ای قابل اجراست ، ولی این کار بودجه شما را افزایش خواهد داد ، این کار باعث می شود که در میزان رتبه جستجو ، قدرتمند شوید.

 

تحقیق در مورد کلمات کلیدی :

با دقت کلمات کلیدی مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. سعی نکنید با یک و یا دو واژه در کلمات کلیدی رقابت ایجاد نمایید ، همانطور که می دانید همواره رقابت بین یک یا دو کلمه کلیدی بسیار تنگاتنگ است  ،  در اینصورت باید کارهای زیادی را برای دریافت هر کلیک انجام دهید .

 

تبلیغات و گروه های تبلیغاتی :

برای ایجاد یک گروه تبلیغاتی دو اصل را با در نظر بگیرید : ارتباط و عمل ، این دو اصل اثرات کمپین های تبلیغاتی شما را افزایش می دهد .

گروه تبلیغاتی شما باید دارای کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر  و آگهی مربوط به خود باشد ، تبلیغ یا تبلیغات شما باید به یک صفحه مربوط به تبلیغ مورد نظر لینک شود یا به عبارتی هر کدام از تبلیغات باید دارای صفحه و آدرسی منحصر به فرد باشند ، همچنین توجه به عنوان URL در این بخش بسیار مهم است ، همواره سعی کنید عنوان هر صفحه ، مربوط به کالای مورد نظر باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی