اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

وب سایتهای ایستا

وبسایت های ایستا وظیفه معرفی مشخصات کالا و ارائه کنندگان آنها را بر عهده دارد. این گونه سایت ها یک بار طراحی می شوند و اطلاعات لازم به وسیله خود طراح داخل آن قرار داده می شود. مسلم است که برای تغییر در هر جای سایت به طراح نیاز است؛ از این رو مدیر سایت به جز معرفی و اطلاع رسانی کار دیگری نمی تواند در آن انجام دهد. همچنین از آنجایی که کدنویسی در آن کم است با قیمت پایین تر و در بازه زمانی کمتر ساخته می شود.


وب سایتهای پویا 

سایت پویا علاوه بر اینکه ویژگی های یک سایت ایستا را دارد خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد؛ خدماتی مانند ارسال ایمیل خودکار، سفارش و خرید آنلاین، ارائه خدمات مخصوص به هر کاربر و... از مزیت این گونه سایت ها این است که هیچ محدودیتی برای تغییر و یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و غیره در سایت برای مدیر سایت وجود ندارد.

وب سایت شخصی

یک وب سایت شخصی روشی است که دوستان و آشنایان تان به وسیله آن می توانند از زندگی شما مطلع شوند. در این گونه سایت ها می توانید تصاویر و فیلم های خود را به نمایش بگذارید و از نظرات دیگران استفاده کنید.

وب سایت های انجمنی

با طراحی یک وب سایت انجمنی به افکار و ایده های مورد علاقه خودتان بپردازید و کاربران علاقه مند در سراسر جهان را پیدا کنید. اگر شما به داشتن گروه و یا انجمن های خاص مانند هنری، ورزشی، مذهبی و... علاقه دارید داشتن یک وبسایت انجمنی از بهترین راه ها است تا با دیگر اعضای گروه و یا طرفداران خود ارتباط برقرار کنید.

 

وب سایت های تجاری

یکی از بهترین روش های موفقیت در کار و تجارت داشتن یک وب سایت است. شما می توانید خدمات و محصولات خود را به کمک سایت به مشتریان و کاربران معرفی کنید. داشتن یک وبسایت تجاری به کسب و کار شما رونق می بخشد.


فروشگاه آنلاین

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برابر است با داشتن هزاران مشتری جدید. امروزه بسیاری از شرکت ها برای فروش محصولات و خدمات خود به صورت مستقیم از وبسایت بهره می گیرند. با داشتن یک فروشگاه آنلاین نه تنها می توانید محصولات و خدمات خود را به مشتریان تان معرفی کنید بلکه آنها می توانند پس از تحقیق از محصول دلخواه شان آن را به صورت آنلاین سفارش دهند.


پرتال ها

پرتال ها مجموع چند سایت پویا است که برای یک هدف خاص کنار هم قرار گرفته اند. برای مثال پرتال خبری می تواند از چند سایت پویا تشکیل شود  که هر کدام امکاناتی همچون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و ... را در اختیار مدیران آن قرار دهد.


سیستم مدیریت محتوا

سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا که در اصطلاح به CMS که مخفف Content Management System است مشهورند، وب سایت هایی از نوع پرتال یا پویا هستند که برای مصارف خاصی همانند وبلاگ ها، فروشگاه های آنلاین و... طراحی می شوند. اینگونه سایت ها همه مزایا و معایب سایت های پویا را شامل می شود. حتماً می پرسید پس فرق بین این سایت ها در چیست؟ مزیتی که سیستم های مدیریت محتوا را از سایت های پویا متمایز می کند آماده بودن و جامع بودن آنها است. اینگونه سایتها در کمتر از 3 روز کاری قابل نصب و استفاده هستند.

تمام اصول امنیتی، گرافیکی، موارد مربوط به بهبود رنکینگ و امتیاز موتورهای جستجو و سایر موارد در طراحی سایت های CMS توسط طراح رعایت می شود.

با توجه به مزیتهای ذکر شده، توصیه می شود تا ابتدا به دنبال سیستم های مدیریت محتوای مخصوص به کار خود بگردند و در صورتی که موفق به تهیه اینگونه سایتها نشدند، به سراغ طراحی سایت های پویا بروند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی