اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

دلایل ضروری بودن استفاده از پیامک تبلیغاتی  در کسب وکار امروز

همه ی ما می دانیم که بازاریابی در کسب و کار های امروزی بسیار حائز اهمیت است، و در بین همه بازاریابی ها ، بازاریابی پیامکی بهترین گزینه می باشد. در ادامه به چند دلیل برای لزوم استفاده از پیامک تبلیغاتی حتی برای کسب وکار های کوچک اشاره خواهیم کرد.

۱-قابل اعتماد بودن پیامک

در طی چند سال گذشته چندین تریلیون پیامک ارسال شده که این امر باعث ایجاد یک شبکه قابل اعتماد برای ارسال پیامک تبلیغاتی شده است .

۲-پیامک سیار است.

طبق آمار جالبی که بدست آمده روزانه بطور میانگین افراد ۱۵۰ بار به سراغ گوشی همراه خود می روند و مرتب آن را چک می کنند و همواره تلفن همراه خود را بدنبال خود دارند.

با ارسال پیامک تبلیغاتی خود شما مطمئن هستیدکه پیامک شما به گوشی همیشه همراه مشتریانتان ارسال می شود و آنان آن را می خوانند و این یک مزیت بزرگ بازاریابی پیامکی در مقابل دیگر راه های بازاریابی است.


۳-پاسخگویی

طبق آمار بدست آمده از سایت معتبرtheMobileMarketingAssociation  پاسخگویی مشتریان به پیامک  ۵ برابر بیشتر از پاسخگویی آنان به ایمیل می باشد.
پاسخگویی به پیامک بسیار ساده وسریع است و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد به همین دلیل اکثر افراد از این راه استفاده می کنند.


۴-قابل پیگیری است

خوشبختانه تمام پیامک دارای گزارش تحویل ازطرف اپراتورها هستند و بلافاصله بعد از دریافت پیامک گزارش تحویل آن ارسال می شود اما در بازاریابی ایمیلی احتمال اسپم ایمیل بسیار بالاست.
در سرویس ارسال پیامک گزارش تحویل آن تضمین شده می باشد.

آمار ۹۸ درصدی خوانده شدن پیامک تبلیغاتی نشان دهنده تاثیر گزاری بیش از حد ارسال پیامک است که بطور میانگین بعد از گذشت ۳ دقیقه از ارسال خوانده می شود.

امیدواریم با استفاده از سامانه ارسال پیامک باعث رونق هرچه بیشتر کسب وکار خود شوید.

جهت ثبت نام و ورود به پنل کاربری به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:

http://sms.pakatnameh.ir

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی