اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

بهبود نتایج ایمیل مارکتینگ با 6 نکته

1.       ایجاد یک موضوع جذاب
یکی از راه هایی که باعث می شود ایمیل های تبلیغاتی شما توسط مخاطبان باز شود انتخاب موضوع جذاب است به نحوی که کاربر با دیدن آن نتواند از آن بگذرد .شما می بایست دریابید که چه کلمات و عباراتی در موضوع ایمیل موجب می گردد که مخاطبان شما، نسبت به خواندن ایمیل مشتاق تر شوند.


2.       ایمیل را در بهترین زمان ارسال کنید
اگر  ایمیلی نصف شب برای شما ارسال شود و یا هنگامی که در تعطیلات هستید و از محل کار دور هستید، آیا آن ایمیل را می خوانید؟ بغیر از موارد کاملا خاص اصلا آن ایمیل را چک نمی کنید.طبیعی است مخاطبان شما نیز همین کار را می کنند، اگر شما بسنجید که چه زمانی برای ارسال ایمیل زمان مناسبی است قطعاً نرخ باز شدن ایمیل تان و مطالعه آن چندین برابر می شود و شما نتایج آن را به خوبی می بینید.

3.       ریسپانسیو بودن ایمیل برای موبایل
آیا تا بحال شده است که فقط به دلیل اینکه ایمیل در گوشی موبایل به خوبی دیده نمی شود آن را باز نکنید؟ فوق العاده خسته کننده است. شما برای آنکه بخواهید میزان باز شدن ایمیل تبلیغی تان بالا برود باید مطمئن شوید که ایمیل های شما در تمام گوشی ها و دستگاه ها بخوبی دیده می شود.

 

4.       جایگاه برند خود را در سراسر ایمیل حفظ کنید
برخی از کسب و کارها از رنگ ها، طرح ها و تم های مختلف برای ایمیل های خود استفاده می کنند. مهم نیست که از چه روشی استفاده می کنید، مهم آن است که در این بین جایگاه برند خود را حفظ کرده باشید. عدم رعایت یکنواختی در استایل و تم ها در ایمیل ها موجب می شود که مخاطبان شما سردرگم شوند.

5.       استفاده از لحن دعوت
در تولید محتوای ایمیل باید ظرافت به خرج دهید، هنر سخنوری خود را در قالب یک خبرنامه ایمیلی به کاربرانتان نشان دهید. او را دعوت به دانستن بیشتر کنید. از لحن دوستانه و صمیمی استفاده کنید.

6.       محتوای جذاب ارائه دهید.
هر ایمیلی که ارسال می کنید باید حاوی محتواهای جذاب و مناسبی باشد که کاربر علاقه مند شود که آنرا مطالعه کند و سپس ایمیل های بعدی شما را باز کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی