اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

نوشتن پیامک بسیار آسان است و نیازمند تخصص خاصی نیست اما متن انتخابی پیامک بسیار مهم کمی دشوار است.



بازاریابی پیامکی  برعکس بازاریابی های دیگر مانند بازاریابی ایمیلی ابزار محدودی دارد بطوریکه شما در ارسال پیامک خود توانایی تغییر فونت یا رنگ متن خود وهمچنین قرار دادن عکس را ندارید وف قط باید با استفاده از قدرت کلمات مشتریان خود را جذب کنید. و این نیازمند خلاقیت پیام هایی است که شما برای مشتریان خود ارسال می کنید.

پیام ها به دو دسته تقسیم می شوند: پیام کارآمد، پیام ناکارآمد. چون هیچ کس علاقه ای به هدر رفتن وقت و هزینه خود ندارد باید تلاش کرد تا پیام کار آمد را ارسال کرد به همین منظور سامانه ارسال پیامک پاکت نامه نکاتی را برای ارسال یک پیام کارآمد برای شما شرح می دهد:


۱-متن کوتاه

اکثر افراد علاقه زیادی به دریافت پیام هایی با متن بلند ندارند و آن ها را نمی خوانند پس از ارسال متن های بلند جدا پرهیز کنید.
سعی کنید بلافاصله در اول متن خود پیام اصلی را قرار دهید. اولین کلمات در یک متن پیامکی بیشترین تاثیر را دارند پس از کلمات متنوع و جذاب استفاده کنید.


۲-شخصی سازی پیامک

روانشناسان معتقدند که مردم دوست دارند اسم همدیگر را بشنوند، شما نیز می توانید این کار را انجام دهید و مشتریان خود را با نام صدا بزنید که قطعا نتیجه بهتری را در بر خواهد داشت که باعث ایجاد حس اعتماد آنان می شود بطوریکه احساس می کنند شما آن ها می شناسید و مراقبشان هستید.
در بسیاری از موارد شما نام مشتریان خو درا نمیدانید ،چکار باید بکنید؟ شما می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید مثلا بنویسید(مشتری گرامی) گرچه این عناوین پیام را شخصی نمی کند اما باعث ایجاد یک حالت عاطفی در مشتری می شود.
شخصی سازی پیام بسیار مهم است از آن غافل نشوید.


۳-واقعیت را بنویسید

بگذارید با یک مثال شروع کنیم:
فرض کنید پیامی باعنوان ۵۰ درصد تخفیف برای شما ارسال می شود و شما با دریافت این پیام علاقه مند به خرید شده و به فروشگاه می روید اما آنجا متوجه می شوید اجناس با ۲۰درصد تخفیف به فروش می رسند .این کار شاید باعث جذب مشتریان بالقوه شود اما مشتریان با مراجعه و دیدن واقعیت به مدت طولانی بی اعتماد می شوند و دیگر به پیام های فروشگاه توجهی نمی کنند.

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی