اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

تبلیغات اینترنتی گسترده است

با  رشد اطلاعات در اینترنت و دسترسی آسان به آن هر روز به تعداد کاربران آن افزوده می شود و افراد وقت زیادی را صرف آن می کنند. همین مسئله بازار جدیدی را برای تبلیغات اینترنتی باز کرده است. دغدغه اکثر شرکت های بزرگ در جهان به دست آوردن یک جا برای تبلیغ در اینترنت است تا همه بتوانند آگهی ها ی آنها را بخوانند و استقبال کنند.

 


تبلیغات اینترنتی متمرکز است

تبلیغات اینترنتی یک متد هدف دار را برای شرکت هایی که قصد تبلیغ دارند ارائه می دهد. این متد تضمین می کند که افرادی که تبلیغ را مشاهده می کنند به طور قطع خرید هم می کنند. پس بهتر است که دیگر به  تبلیغات سنتی و قدیمی در روزنامه فکر نکنید و به سراغ آگهی نامه ها و تبلیغات اینترنتی بروید.

تبلیغات اینترنتی قابلیت ردگیری بینندگان را فراهم می کند

برآورد تعداد افرادی که ممکن است یک تبلیغ در روزنامه را مشاهده کنند، تقریباً غیرممکن است. اما در تبلیغات اینترنتی تعداد افراد مشاهده کننده تبلیغ قابل ردگیری است. از این طریق مشخص می شود که چند نفر با دیدن تبلیغ به وب سایت اصلی شما سر می زنند و چه تعداد مشتری جدید از طریق آن تبلیغ اضافه می شود.

 

تبلیغات اینترنتی حق الزحمه اولیه کمتری دارد

اگر بودجه  زیادی ندارید، تبلیغات اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی سنتی برای شما خواهد بود.

 

تبلیغات اینترنتی ارزان تر است

به خاطر طبیعت متمرکز و هدفدار تبلیغات اینترنتی و قابلیت ردگیری موثر و کارآمد بودن تبلیغ، هزینه های وارده بسیار کمتر از تبلیغات سنتی خواهد بود.

 

تبلیغات اینترنتی حوزه ی دسترسی وسیعتری دارد

از این جهت که اینترنت در همه جهان قابل استفاده است، تبلیغ شما نیز می تواند توسط همه افراد روی کره  زمین دیده شود. و به جای اینکه دنبال انتشاراتی ها، روزنامه ها، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مختلف باشید، با یک تبلیغ می توانید در سرتاسر جهان دیده شوید.

 

در کل تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای باخبر کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی