اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰


تبلیغات در گوگل, امکانی که می توانید بیشتر دیده شوید ، ترافیک بیشتری جذب کنید و مطمئن باشید که به احتمال
۸۰ درصد از ورود  این تبلیغات , حاصل خرید محصولات شما می شود . اما باید بدانید که آیا از این تبلیغات به درستی استفاده کرده اید یا خیر ؟ در این نوع تبلیغات کلمات کلیدی نقش اساسی در موفقیت دارند. 


لیست کلمات کلیدی که برای تبلیغات در گوگل آماده می کنید یک فرآیند دائمی و پیچیده است. شما باید نوشتن کلمات کلیدی تبلیغاتِ گوگل را همانند نوشتن لیست مهمانان برای دعوت به یک جشن در نظر بگیرید، مهمانان شما ، فقط از این لیست هستند و مهمان ناخوانده دیگر برای شما نمی آید.

کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword نوعی از کلمات کلیدی است که در مورد آن می توانیم مثال زیر را مطرح کنیم:

فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های نوکیا را در تبلیغات گوگل قرار داده اید، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های سونی انتخاب کنید  در صورتی که کاربری گوشی های سونی را جستجو کرد ، تبلیغات شما برای او به نمایش در نمی آید و تبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید.

چرا استفاده از کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword) برای تبلیغات گوگل مفید است؟

جالب است بدانید اگر شما از کلمات کلیدی منفی در تبلیغات خود استفاده نکنید ، آگهی های تبلیغاتی شما در تمام جستجوهای کاربران به نمایش در می آید، در نتیجه ، تبلیغات بی مورد از شما به نمایش در می آید و کاربران دیگر به تبلیغات شما اعتماد نمی کنند به علاوه نمره کیفیت (Quality Score) کلمات کلیدی شما کاهش پیدا می کند.

 

نکات لازم در استفاده از کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword)

به تعداد کلمات کلیدی منفی توجه کنید اگر شما در کلمات کلیدی منفی خود یک جمله  ۱۰ کلمه ای رو درج کرده باشید ، و کاربری جمله  ۱۱ کلمه ای رو جستجو کند دیگر تبلیغات شما به نمایش در نمی آید.

در انتخاب کلمات کلیدی منفی دقت لازم را داشته باشید ، از این ویژگی به صورت افراطی و یا تفریطی استفاده نکنید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی