اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

میخواهید وبسایت بسازید ولی نمیدانید از کجا شروع کنید و در ساخت سایت تردید دارید؟

ممکن است بارها و بارها خودتان به این نتیجه رسیده باشید که یک وبسایت برای افزایش فروش محصول و رونق کسب و کارتان  می تواند برایتان مفید باشد.


در واقع این فکر درستی است اما مهم است که با هدف مشخص و با برنامه ریزی این کار انجام شود. اگر درباره ساخت سایت و پیش نیازها و لازمه های ضروری که باید باید باید آن ها را بدانید و رعایت کنید اطلاعات کافی ندارید، خوب است با افراد حرفه ای در این زمینه یعنی طراح سایت های حرفه ای و با سابقه که نمونه کارهای موفق دارند و معمولا با برنامه ریزی دقیق و چند جانبه کار می کنند مشورت کنید.

قطعا نباید ارزان بودن رو ملاک طراحی سایت قرار بدهید، باید با افراد ماهر صحبت کنید و بعد از نتیجه گیری درباره ی اهداف و همچنین شیوه ی انجام طراحی سایت به سراغ آن بروید.

 اُکتاوب با داشتن یک تیم بسیار مجرب و حرفه ای با نمونه کارهای زیبا و قوی،  در این زمینه به شما راهنمایی و مشاوره رایگان می دهد. حتی اگر راغب به طراحی سایت نیستید می توانید با مشاوران صحبت کنید. شاید فرصتی منتظر شما باشد.

 

گام های کلی  طراحی سایت

در هنگام مشاوره با تیم مشاوره و همکاران ما ، هر سوالی که مدنظرتان است و هر نکته ای که در گوشه ی ذهنتان شما را از شروع طراحی سایت بازمی دارد با خیال راحت بپرسید و جوابهای مشاوران را نیز  آنالیز و سپس تصمیم گیری کنید.

مشاوران طراحی سایت به غیر از سوالات شما، نیاز های  سایتی که شما می خواهید داشته باشید را از جهات مختلف بررسی می کنند و با مشخص کردن زمانی جهت انجام این کارها ،و دادن لیستی از تعهدات و یا پشتیبانی های مربوطه و... شما را برای جهش از فضای سنتی به سمت فضای مدرن راهنمایی می کنند.


فرمول های اکتاوب در طراحی سایت

طراحی اختصاصی و خلاقانه

انتخاب اختصاصی بودن سایتتان،ی عنی یک طرح منحصر به فرد مخصوص سایت شما، در واقع این حق شماست که کاملا خاص باشید و سایتتان در میان میلیون ها سایت بدرخشد.


کاربر پسند User Friendly

تیم اکتاوب بر اساس تجربه بسیار و با دقت فراوان ،با رعایت نکاتی در طراحی سایت ، سعی می کند کاملا کاربر پسند و مطابق با نیاز و سلایق کاربران اینترنتی باشد

 

ارتباط کاربری راحت User Interface

یک سایت خوب و حرفه ای باید برای  استفاده ی آسان کاربر مناسب باشد و  کاربر دچار سردرگمی نشود یعنی چیدمان ، دشواری کار با سایت و همچنین رنگ بندی را با دقت بالا انجام می دهیم. یعنی کاربر ما از اهمیت بالایی برخوردار است.


بهینه سازی

در طراحی سایت بهینه سازی بسیار مهم است ، به گونه ای که حرف اول و آخر را می زند . سئو یک روش ثابت و روند تکراری نیست و کاملا تجربی و علمی است. با تغییر دائمی معیار های سنجیدن سئو ، به روز بودن یک رکن مهم در طراحی سایت میباشد. با اکتاوب خیالتان از این بابت راحت...

 

ایجاد سایت با سرعت بالا

معمولا کاربران حوصله زیادی برای بالا آمدن یعنی لود شدن سایت ندارند و ما باید  با سرعت لود بالا ،از صرف نظر کردن کاربر برای ماندن در سایت جلوگیری کنیم

 

طراحی واکنشگرا یا همان ریسپانسیو  Responsive

یک سایت خوب باید باید باید بتواند  اجزاء مختلف سایت را در گوشی موبایل ،تبلت ، کامپیوتر های رومیزی و  لپ تاب ها  به صورت یکسان نمایش دهد.

به صورت یکسان نمایش دهد

 

راستی،شما میتونید برای مطالعه مطالب مهم و حالب درباره سایت ، سئو ، تبلیغ در گوگل ،تبلیغات اینترنتی و... مطالب داغ روز و خنده دارترین ها را در کانال ما ببینید

@myoctagram

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی