اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

ایمیل های اسپم یا هرزنامه‌ها از معروف ترین نوع اسپم ها هستند. به طور کلی هر نوع ایمیلی که در حجم انبوه و برای افرادی که تقاضای دریافت چنین نامه‌ای را نکرده‌اند ارسال شود هرزنامه به حساب می‌آید.


هرزنامه‌ها با انگیزه‌های مختلفی فرستاده می‌شوند، که در این بین، متداولترین انگیزه «پول» است. عده‌ای با هدف فروش و بازاریابی دست به ارسال هرزنامه می‌زنند و عده‌ای دیگر با هدف دستیابی به پول از طریق کلاهبرداری.

موضوع‌ اسپم Spam به‌ عقیده‌ کارشناسان‌ و فعالان‌ اینترنتی‌، بیشتر موضوعی‌ اخلاقی‌ است‌. ایمیل ها به دو دسته اخلاقی و غیراخلاقی تقسیم می شوند. اما آن‌ دسته‌ از ایمیل هایی که‌ به‌ صورت‌ انبوه برای هزاران نفر بر روی‌ اینترنت‌ ارسال‌ می‌ شود اصط‌لاحاً و قطعاً کاری‌ غیر اخلاقی‌ است‌ چرا که باعث ناراحتی افراد می شود.

اما اینگونه ارسال ها با هم متفاوت است. استفاده از سامانه های ارسال ایمیل که بانک ایمیل دسته بندی شده را در اختیار مخاطبان قرار می دهند باعث می شود که شما ایمیل هدفمند خودتان را به افرادی بفرستید که واقعاً می خواهند پیام شما به دست آنها برسد، مثلاً صاحبین یک شغل خاص.

شما با استفاده از سامانه ارسال ایمیل مس میلر هرزنامه یا اسپم (spam) ارسال نمی کنید. چرا که با استفاده از بانک ایمیلی که در اختیار شما قرار می گیرد می توانید مخاطبان خود را خودتان انتخاب کنید در این سامانه امکان تست اسپم وجود دارد و شما می توانید ایمیل های خود را کنترل و تنظیم نمایید.

به خاطر داشته باشید که تمامی کاربران ما به دلخواه و به انتخاب خودشان در گروه ما عضو شده اند تا ایمیل های ما را دریافت کنند. ما هر روز در کنار 5-6 ایمیل تفریحی سرگرمی که برای کاربرانمان ارسال میکنیم 1 ایمیل تبلیغاتی هم خواهیم داشت که آن ایمیل می تواند ایمیل تبلیغات شما باشد.

پس ایمیل های ارسالی شما ایمیل هایی ناخواسته و آزار دهنده برای کاربران نمی باشد و همین امر باعث بازدهی بالای تبلیغات شما می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی