اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

تبلیغات گوگل یک فرصت استثنایی برای شماست تا به راحتی و با یک هزینه مناسب، تبلیغ خود را در صفحۀ اول جستجوهای مرتبط قرار دهید و مشتریان واقعی را جذب کنید.

 

گوگل ادوردز یک رسانه تبلیغاتی بکر در ایران است.

به دلیل تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد، استفاده از سیستم تبلیغات گوگل کمی مشکل است و در نتیجه افراد و شرکت‌های چندان زیادی به سراغ آن نمی‌روند.

 


هزینۀ تبلیغات گوگل چندان بالا نخواهد بود

شما تنها بابت هر کلیک هزینه پرداخت می‌کنید و این هزینه از 1 سنت یعنی حدوداً چند صد تومان شروع می‌شود که چندان زیاد نیست.

 

تقریباً به اکثر کاربران ایرانی دسترسی دارید

شکی نیست که اکثریت ایرانی‌ها از گوگل برای جستجوهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند. پس تبلیغ شما در دید ایرانی‌های بسیاری است.

فقط مشتریان واقعی را هدف قرار می‌دهید

فقط زمانی تبلیغ گوگل شما نمایش داده شده و کلیک دریافت می‌کند که کاربر همان کلمات کلیدی مورد نظرتان را جستجو کرده باشد.

با گوگل ادوردز می توانید می توانید برای هر گروه از محصولات خود، متن های تبلیغاتی متنوع و گروهای مختلفی از واژه های کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. زمان نمایش، منطقه جغرافیایی نمایش و بودجه روزانه، پرداخت برای هر کلیکی که بر روی آگهی شما می شود و تمامی این فاکتورها قابل تعیین و ویرایش هستند.

در روش های معمول تبلیغ، مثلا بیلبورد ، روزنامه ، تلوزیون و تمام روش های مشابه دیگر، شما یک جا و بدون در نظر داشتن میزان سود مجبور به پرداخت هزینه می باشید اما در Google Adwords شما فقط به ازای کاربرانی که به دنبال محصول و یا خدمات شما می گردند هزینه پرداخت می نمایید.

هزینه تبلیغات گوگل بسیار جزئی و در حد ۱ سنت به ازای هر کاربر مرتبط می باشد در صورتی که در روش های معمول شما باید میلیون ها تومان هزینه نمایید تا بتوانید تعداد مشتری جذب نمایید. در تبلیغ در گوگل مدت نمایش تبلیغ و تعداد نمایش آن کاملا رایگان بوده و تنها به ازای کلیک و ورود کاربر شما پرداخت خواهید نمود

سیاست بازگشت سرمایه، در تبلیغ در گوگل سیاست اصلی بازگشت سرمایه و سود می باشد به این منوال که هنگامی که شما مثلا مبلیغ ۱۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه نمودید حتما باید بیش از این مقداری سود داشته باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی