اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

متاتگ ها توصیحاتی در صفحه سایت هستند که کاربران آن را مشاهده نمی کنند اما برای موتورهای جستجو نمایش داده می شود و در واقع بخشی از معرفی سایت شما به موتورهای جستجو متا تگ ها هستند. پس برای دستیابی به نتیجه بهتر در جستجوها خوب است که به آن توجه لازم را داشته باشید.



نخستین بار در دهه 90 متاتگ ها برای بالا بردن آمار غیرمنطقی در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار گرفتند در واقع افراد برای گول زدن موتورهای جستجو از آن استفاده می کردند تا آمار بازدید کننده های خودشان را به صورت تقلبی بالا ببرند. برای مثال این تگ ها در مکان های نامناسب و با اطلاعات نامناسب و غلط استفاده می شد، حال حتماً می پرسید این اطلاعات چه بودند، ساده است، این اطلاعات بیشتر مواردی بودند که در موتورهای جستجو مانند گوگل به عنوان کلمات محبوب ثبت می شدند مثلا سایتی که در مورد آشپزی بود در متا تگ های خود اطلاعاتی در مورد فناوری و تکنولوژی قرار می داد تا بازدیدکننده های آن بالا برود.

این روش تا مدت ها بین افراد بسیار رایج بود اما با گذشت زمان و تغییراتی که شرکت های بزرگی همچون گوگل ایجاد کردند دیگر این روش ها کارایی قبلی خود را نداشتند. به دلیل اخطار های گوگل و دیگر شرکت ها بعد از مدتی استفاده از این متاتگ ها دوباره رایج شد ولی با این تفاوت که دیگر متاتگ ها معرف خود وبسایت بودند به صورت حقیقی نه به صورت تقبلی.

واضح ترین و ساده ترین موردی که بیشتر افراد با آن آشنا هستند استفاده متاتگ ها در بین ۲ تگ

<HEAD> </HEAD> می باشد.

موتورهای جست و جو اینطور به متا تگ ها اهمیت میدن:

گوگل > بینگ > یاهو

گوگل دیگر اصلا به متاتگ ها اهمیت نمی دهد

بینگ هنوز اهمیت می دهد اما تأثیرش کم شده است و طبق گفته ی مدیران بینگ تا مدتی دیگر کاملاً از فاکتورهایشان حذف می کنند.

یاهو هنوز به آن اهمیت می دهد و آن را جزء یکی از فاکتورهایش می داند.

وب مستران باید توجه داشته باشند که هر چیزی اندازه ای دارد سایت خودتان را پر از متاتگ نکنید و برای هر مطلب یک متاتگ نگذارید اگر متاتگ انتخاب می کنید درست انتخاب کنید.

فراموش نکنید که موتورهای جست و جو بنا را بر این میگذارند که متا تگ ها بیشترین ارتباط را با سایت شما دارند پس در انتخاب انها دقت کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی