اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

بازاریابی در یک زمینه کاری زمانی تأثیر مثبت دارد که تمام کانال های بازاریابی یکدیگر را پشتیبانی و تبلیغ کنند و به نوعی یکپارچه عمل کنندسامانه پیامکی به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی وقتی انعطاف داشته باشد به راحتی با سایر کانال های بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، ایمیل و ادغام می شود. در ادامه به بیان هر کدام می پردازیم.




شبکه های اجتماعی:

امروزه شبکه های اجتماعی نقش پر رنگی را در بازاریابی و تبلیغات برندها ایفا کرده است. این شبکه ها به شرکت ها کمک می کند تا به صورت مستقیم با مشتری های خود ارتباط برقرار کنند.در این میان مزیت هایی که سامانه پیامکی دارد شباهت زیادی با شبکه های اجتماعی دارد که از آن جمله می توان به قابلیت شخصی بودن، قابلیت اشتراک گذاری آسان و اتصال به صورت سیار در هر زمان و مکانی اشاره کرد. به این ترتیب شما می توانید از مشترکین پیامکی خود بخواهید تا پیامک های شما را مانند شبکه های اجتماعی با دوستان و خانواده های خود به اشتراک بگذارند.

ایمیل:

شما با ارسال یک متن کوتاه و ساده پیامکی از طریق سامانه پیامکی می توانید از مخاطبان درخواست کنید که با ایمیل خودشان به پیشنهادات و اخبار پاسخ بدهند به این ترتیب می توانید به سرعت به ایمیل مشترکین خود دسترسی پیدا کنید.

از طرف دیگر می توانید با درج یک کلید واژه یا کد کوتاه در ایمیل های تبلیغاتی از خوانندگان بخواهید تا با ثبت نام پیشنهادات خود را پیامک کنند.

رسانه های چاپی:

با قرار دادن یک کد یا کلید واژه جذاب در تبلیغات چاپی می توانید بینندگان را تشویق کنید تا فوراً به شما بپیوندند.

وبلاگ:

با توجه به اینکه وبلاگ خاصیت انعطاف پذیری دارد و قابلیت تغییر محتویات در هر زمان را دارد می تواند جزء بهترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات شما برای جذب مخاطبان و تبلیغ برند شما باشد. شما با قرار دادن کد و کلیدواژه خاص در نوشته های وبلاگ خود می توانید این کانال تبلیغاتی را با سامانه پیامکی خود موازی کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی