اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

چرا تبلیغات اینترنتی با ایمیل مارکتینگ ارتباط مستقیم و مناسبی دارد؟

اگر به تازگی جذب تبلیغات آنلاین شده اید، باید سرعت فعالیت خود در این زمینه را افزایش دهید، هزینه ای که سالانه صرف تبلیغات آنلاین می شود به سرعت در حال رشد است. مطالعات نشان می دهد این نوع از تبلیغات از نوع چاپی و کاغذی خود نیز پیشی گرفته اند.



برای اثربخشی بالاتر تبلیغات در  دنیای اینترنت ابزارهای مختلفی بوجود آمده است که این ابزارها شامل صفحات شبکه های اجتماعی مختلف، سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو، بنرهای تبلیغاتی،  و... است. در  میان این گونه ابزارها تبلیغات از طریق ارسال ایمیل انبوه یا همان ایمیل مارکتینگ از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی می باشد چرا که در سریع ترین شکل ممکن می تواند بازخورد تبلیغات شما را بالا ببرد. در این روش می توانید مشتریان فعال خود را راحت تر پیدا خواهید کرد. ایمیل مارکتینگ به شما کمک می کند تا بفهمید کدام مشتری بیشتر با تبلیغات شما در ارتباط است.

شما می توانید تنها با یک ایمیل کاربران زیادی را روانه وب سایت خود کنید و ترافیک سایت خود را بالا ببرید. پس به جای تبلیغ دهان به دهان، ایمیل های شما به دیگران فوروارد خواهد شد. آیا می دانید روزانه 294 میلیارد ایمیل تبلیغاتی ارسال می شود.

به نظر شما این روزها مردم سروکارشان بیشتر با پیج های اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام و .... است یا روزنامه و تلویزیون و نشریات ؟؟؟؟

امروزه تلفن های همراه هوشمند عضوی از خانواده شده اند. حداقل برای دریافت ایمیل همان کاری را که یک کامپیوتر شخصی انجام می دهد گوشی ها نیز برای ما انجام می دهند.

ارسال ایمیل گروهی با استفاده از انواع پنل های ایمیل مارکتینگ امکان پذیر می باشد. شما به سادگی می توانید ایمیل های مشتریانتان را وارد پنل ایمیل خود کنید، کمپین تبلیغاتی را با ابزارک هایی که پنل ایمیل در اختیارتان قرار داده است به سادگی طراحی کنید و آن را برای هر گروه دلخواهی از مشتریان خود ارسال کنید و منتظر نتایج آن بمانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی