روش تبلیغات و آگهی های پولساز:
1- جوانب مختلف را بررسی کنید و بررسی کنید یعنی آگهی تبلیغاتی خود و نامه های فروش و خودمحصول و شماره تماس و فرم سفارش و ...همه چیز را بررسی نمایید تا مطلع شوید که رقبا چه کاری انجام میدهند ؟ آگهی های تبلیغاتی چه کاری انجام میدهند و...
2-تیتر خوب و موثر:
70% تاثیر آگهی مربوط به تیتر است.
گاها تیترهایی با محتوای منفی تاثیر گذارتر هستند . تیتر ها باید جلب کننده وبه عبارت عامیانه توچشم برو باشند.
در کل تیتر حرفه را یا محکم میکند یا نابود میکند
کوتاه گویی : استفاده از کلمات کوتاه ،جملات کوتاه ،پاراگراف کوتاه ؛دقیقا دستور زبان دوران دبیرستان.
با مختل کردن ذهن مشتری به متن بلند تقاضا ناپدیدو فراموش میشود
4-صریح باشید:
در همه آگهی های خود صریح بگویید ننویسید "رمز پولدارشدن " بنویسید رمز خودبرای به دست آوردن 1000 دلار در روز.
برای اینه آگهی شما قابل باور باشد باید صریح باشدو کلی گویی نکنید تا مشتری حیال کند درحال بزرگنمایی هستید
5- منحصر به فردبودن با استفاده از سابقه ی خودتان
خاص بودنتان را در آگهی خود بگنجانید تا مردم به شما اعتماد کنند که منجر به شفارش شود.
6- با مخاطب غریبه نباش و از ضمیر های من تو او استفاده کنید
تا مردم حس نزدیک بودن به شمارا حس کنند.
7-مزیت های محصولاتتان را بگویدد نه شکل و اجزائ تشکیل دهنده و مسائل فنی محصول را
اهمیت ، مزیتی که محصول شما به مشتری ارائه میکند در جایگاه نخست است
8- بامرور آگهی ،آنرا کوتاه کنید و از منطقی بودن آگهی بپرهیزید تا دچار شکست نشوید
9- لوحهای سپاستان را در آگهی تاجای ممکن درج کنید تا از این اابزار قدرتمند استفاده کنیدبرای فروش بیشتر.
10- جایزه ی رایگان در یک زمان کوتاه قرار دهید.تا در ذهن مشتری تاثیر بگذارد
اگهی ارزان برای شما باارزش بالا برای مشتری را ارائه دهید.
11- ضمانت قوی محصولتان :
راه به دست آوردن اعتماد ،ایجاد ضمانت است
یک محرک محکم برای مخاطب است و از ترس مشتریان و کاربران میکاهد.
12-سهولت سفارش و توضیح نحوه ی سفارش را بگویید
مثلا تلفن رو بردار و شاره 00001111 رو بگیر و...
اینها مبنا و نکات درج آگهی تبلیغاتی می باشد.
آنها را به خاطر آورید آنها را مرور کنیدو از آنها استفاده نمائید . این باعث تفاوتی شگرف درکسب و کار شما خواهد شد.
- ۹۶/۰۸/۰۳