اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

 

کلمه کلیدی یا همان keyword، کلمه یا عبارتی است که کاربران آن را در گوگل جستجو می کنند و سپس تبلیغ شما را مشاهده می کنند. تبلیغات شما تنها برای کلمات کلیدی که انتخاب می کنید نشان داده خواهند شد.



در گوگل ادوردز (google Adwords) گوگل تعداد کلیک هایی که بر تبلیغات شما می شود را می شمارد و بعد از آن به ازای هر کلیک پولی را از شما می گیرد. Impression  اعدادی هستند که نشان می دهند تبلیغ شما چند بار در جستجوها برای کلمه کلیدی مشخص نشان داده شده است. گوگل تعداد Impressions یا همان اثر گذاری ها را نیز می شمارد.

اگر شما تعداد کلیک ها را بر تعداد Impression ها تقسیم کنید، عددی که به دست می آید نشان دهندۀ نرخ کلیک (Click-Through-Rate یا  (CRTشماست. این آمار نشان دهندۀ درصد افرادی است که از طریق کلیک کردن تبلیغ شما به سایت شما مراجعه می کنند. دانستن نرخ کلیک اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا به شما نشان می دهد کدام یک از تبلیغات تان تاثیرگذارتر بوده است.

گوگل ادوردز مانند یک حراجی است. به این ترتیب که شما باید پیشنهاد و مبلغ خود را تعیین کنید. پیشنهاد شما نشان می دهد که شما می خواهید به ازای هر کلیک چقدر پول پرداخت کنید. اگر حداکثر بودجۀ تعیینی شما برای هر کلیک ۲ دلار باشد، گوگل تبلیغات تان را به نمایش خواهد گذاشت مگر اینکه دیگران برای آن کلمۀ کلیدی بودجۀ بیشتری تعیین کرده باشند.

طبیعی است که گوگل می خواهد درآمد خودش را به حداکثر برساند بنابراین تبلیغات وب سایتی را در معرض نمایش قرار می دهد که بیشترین پیشنهاد  را برای آن کلمه کلیدی داده است.

با این حال، اگر مردم برای کلمه کلیدی انتخابی شما پیشنهاد پایین تری ارائه کنند، گوگل تمام پول شما را خرج نمی کند، بلکه سعی می کند Impression ها و پیشنهادات را بهینه سازی کند. بنابراین ممکن است در نهایت حتی کمتر از ۲ دلار برای هر کلیک هزینه کنید.

 

نظرات (۱)

  • گوگل ادوردز
  • ممنون اطلاعات خوبی بود با استفاده از تبلیغات در گوگل می توان بازخورد بالا بودن در کلمات مختلف برای سئو با بررسی کرد.البته تبلیغات گوگل هزینه دارد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی