اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

لینک ورودی یا بک لینک پیوندی از صفحه سایت شما است که در صفحه یک سایت دیگر قرار می گیرد و باعث انتقال هدفمند بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو به سایت شما خواهند شد.

 

بک لینک ها به صورت html به شکل زیر است:

<a href=Link Adress title=”” rel=”” target=””>Anchor Text</a>

در ساختار فوق Anchor Text همان متن لینک شما خواهد بود و مقدار قرار گرفته در تگ href نیز آدرس لینک است، سایر موارد ضروری نیستند و می توانید آنها را استفاده نکنید.


لینک های طبیعی و لینک های با هدف سئو

بیشتر لینک ها با هدف سئو و افزایش قدرت سایت در موتورهای جستجو ایجاد می شوند که البته استفاده زیاد از این لینک ها مشکلاتی را برای سایت شما ایجاد می کند چرا که موتورهای جستجویی مانند گوگل دارای الگوریتم های زیادی برای شناسایی اینگونه لینک ها بوده و در صورتی که وبسایت شما با این عنوان شناسایی شود برای سایت شما خیلی بد خواهد شد و جریمه خواهید شد.

نقطه مقابل لینک هایی که با هدف سئو ایجاد می شوند لینک های طبیعی هستند؛ لینک هایی که بدون دخالت شما و از طریق سایرین برای سایت شما ایجاد می شود. این لینک ها بیشترین و بهترین تاثیر در بهبود رتبه وبسایت تان را دارند. به عنوان مثال می توان به مقاله ای اشاره کرد که در سایت شما وجود دارد و در سایت ها و وبلاگ های دیگر گذاشته می شود و به سایت شما لینک داده می شود.

 

لینک های همیشگی و لینک های اجاره ای

 

این دسته بندی لینکها تقریبا شبیه دسته بندی قبلی است؛ لینک هایی که با هدف سئو ایجاد می شود اکثراً اجاره ای بوده و باید در دوره های زمانی خاصی تمدید شوند و ممکن است هزینه های اینگونه لینک ها در مقطعی از زمان آنقدر زیاد شود که دیگر قادر به ادامه روند اجاره لینک نباشید اما لینک هایی که به صورت طبیعی برای شما ایجاد شده اند تقریبا همیشگی هستند و تا زمان بقای وبسایت های لینک دهنده به شما نیازی نیست نگران آنها باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی