اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

 ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی از تکنیکهای  بازاریابی اینترنتی هستند که البته زمینه کلاهبرداری بسیاری هم ایجاد کرده اند و همین امر باعث شده است تا حد زیادی نام این روش تبلیغاتی بد شود!

تعداد سایتهای سرویس دهنده ایمیل مارکتینگ در دنیا بسیار زیاد است اما در این پست به معرفی ۱۰ گزینه برگزیده خواهیم پرداخت که در میان آنها چند سایت ایرانی نیز وجود دارد:

1.       mailchimp

یکی از با کیفیت ترین، محبوب ترین و منعطف ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ دنیا  است. مهمترین مزیت این سرویس امکان ایجاد اکانت رایگان است که در آن می توانید تا ۲۰۰۰ عضو به رایگان داشته باشید و البته برای هر یک حداکثر ۶ ایمیل در ماه می توانید بفرستید یعنی مجموعاً ۱۲۰۰۰ ایمیل رایگان می توان ارسال نمود. این سرویس به شدت با اسپمرها مشکل دارد. خبرنامه WEBRGB هم از این سامانه استفاده می کند.

2.      iContact

هر کس یک بار اسم ایمیل مارکتینگ را شنیده باشد، اسم iContact را هم شنیده است مخصوصاً که به نام آن کلاهبرداری های زیادی هم در وب فارسی انجام شده است و احتمالاً همین الآن هم می شود!

3.     GetResponse

قیمتهای بسیار مناسب و البته کیفیت بالای سرویس ها و پشتیبانی قوی از ویژگی های قابل ذکر این سرویس است.

4.      Aweber

یکی دیگر از سرویس های ایمیل مارکتینگ در دنیا که همچون سایر سایتهای معرفی شده در این لیست، کیفیت سرویس و پشتیبانی بسیار بالایی دارد aweber.com است.

5.      Constant Contact

این سایت که کلاً روی ارتباط آنلاین با مشتریان مانور می دهد دارای بخش سرویس ایمیل مارکتینگ است که در رنکین گهای بسیاری رتبه های خوبی بدست آورده است لذا این سایت را نیز در نظر داشته باشید.

6.      Campaign Monitor

سایت ۸۰۰۰ بر اساس رتبه بندی الکسا و دارای یوزرهای فراوان و البته معرفی شده در رنکینگهای متفاوت. نکته جالب توجه این است که با سرویس این سایت می توانید به ازای هر ایمیلی که ارسال می کنید و بسته به تعداد دریافت کنندگان پرداخت داشته باشید.

7.     Vertical Response

سرویس جالب هر ایمیل ۱ سنت از نکات برجسته ی این سایت است. حضور این سایت در رنکینگهای متعدد حاکی از کیفیت بالای سرویس ایمیل مارکتینگ آن است.

8.     Mad Mimi

سرویس رایگان این سایت به شما امکان مدیریت ۲۵۰۰ عضو با قابلیت ارسال حداکثر ۱۲۵۰۰ ایمیل ماهیانه را می دهد.

موارد فوق برترین های ایمیل مارکتینگ در سطح جهان بودند اما دو مورد آخر را به معرفی دو سایت تقریباً تازه کار ایرانی اختصاص می دهم.

9.      mailchi.in

یکی از سایتهای تازه کار در این زمینه که از همان انتخاب دومین بوی کپی برداری به مشام می رسد! البته وقتی وارد پنل این سیستم می شویم و امکانات ابتدایی و کار راه انداز آن را می بینیم، هرگونه تصور کپی برداری منتفی می شود.

10.    massmailer 

اگر توسعه کسب و کارتان مهم است، به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید و می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید  تبلیغات در مس میلر  بهترین ایمیل مارکتینگ ایران را امتحان کنید.

سامانه ایمیل مارکتینگ مس میلر فعالیت خود را در زمینه تبلیغات اینترنتی به شیوه ایمیل مارکتینگ از زمستان سال 1395 شروع کرده و سرویس دهی با کیفیت و متمایزی را ارائه نموده است.

بهترین و کم هزینه ترین تبلیغ در سطح وسیع، ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه است که می توانید بازخورد آن را در کوتاه مدت ببینید.
massmailer.ir

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی