اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی صاحبان کسب و کارها برای مقایسه وضعیت حال و گذشته خود نیازمند روشهایی هستند که یکی از شناخته ترین آنها رتبه بندی الکسا است.


  
الکسا (
Alexa)  عنوان سرویسی است که هدف از آن رتبه بندی وبسایت ها و پایگاه های اینترنتی از نظر تعداد بازدید آنها است. به زبان ساده تر می توان گفت که الکسا سایت های مختلف را از لحاظ میزان دیده شدن صفحه های آن رتبه بندی می کند. رتبه الکسا بعد از رنکینگ گوگل  برای وبمسترها مهم است به همین خاطر افزایش رتبه الکسا برای مدیران سایتها و وبلاگ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگر سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید در سایت الکسا عضو شوید و آدرس سایت خود را در آنجا ثبت کنید، افزایش بازدیدکننده سایت شما رابطه مستقیمی با افزایش رتبه الکسای سایت شما خواهد شد به همین خاطر می توان گفت بهترین راه برای افزایش رتبه الکسا این است که مطالب خوب و مفید در سایت خود ارائه دهید تا تعداد بازدیدهای آن بالا برود.

نوار ابزار الکسا (Alexa Toolbar) منبع اصلی جمع آوری اطلاعات برای الکسا  است. برای افزایش رتبه الکسا نیازی به هزینه نیست. کافی است تولبار الکسای مربوط به مرورگر خود را نصب کنید و تا سه ماه افزایش رتبه خود را ببینید. ناگفته نماند که هر چه بازدیدکنندگانی که تولبار الکسای خود را نصب کرده اند بیشتر باشد رتبه شما بالاتر خواهد رفت. یعنی از دید الکسا اگر روزی ده بازدیدکننده داشته باشید که هشت نفر آنها تولبار الکسا را روی سیستم خود نصب کرده اند  رتبه سایت شما بالاتر از وبسایتی خواهد بود که روزی صد بازدیدکننده دارد ولی تنها 5 نفر آنها این تولبار را نصب کرده اند.

در آخر یادتان باشد که در سیستم الکسا هرچه عدد رتبه شما کم تر باشد یعنی رتبه شما بالاتر است!

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی