اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

1.       هزینه کلیک : هر بار که کاربری کلمات کلیدی شما را سرچ کند و تبلیغ شما را کلیک کند به اندازه ای که شما تحت عنوان هزینه کلیک تعیین می کنید از حساب شما هزینه می شود . حداقل این هزینه در بازه 1-5 سنت می باشد .


2.      هر چه امتیاز کیفیت شما بیشتر باشد ، در حالتی که هزینه کلیک را مینیمم سفارش دهید ( 1 تا 5 سنت )، گوگل مقدار کمتری هزینه برای شما در نظر می گیرد . در صورتی که هزینه کلیک سفارشی شما بیش از 5 سنت باشد امتیاز کیفیت شما باعث اولویت نمایش تبلیغ شما نسبت به تبلیغ رقبای شما با همان هزینه کلیک می شود. به طور مثال اگر هزینه کلیک شما 20 سنت باشد و رقیب تجاری شما هم هزینه کلیک 20 سنت را سفارش دهد در صورتی که امتیاز کیفیت بیش از وی باشد تبلیغ شما در اکثر مواقع بالاتر از تبلیغ وی نمایش داده می شود .

3.     محدود کردن اعتبار روزانه : شما می توانید با تعیین کردن این آیتم در سفارش خود بودجه روزانه مصرفی خود در تبلیغات گوگل را محدود کنید . مثلا اگر 50 دلار بودجه در حساب خود دارید با سفارش "اعتبار روزانه" 2 دلار مطمئن خواهید بود که تبلیغات شما " حداقل " تا 25 روز فعال خواهد بود.

4.      رتبه شما در گوگل : در تبلیغات گوگل ، چیدمان صفحه نتایج سرچ ، به صورت کاملا قطعی و 100% مشخص نمی باشد و اگر شما یک عبارت را بارها سرچ کنید موقعیت تبلیغات در مرتبه های مختلف کمی متفاوت خواهد بود . اما موقعیت کلی قرار گیری تبلیغ شما به وسیله 2 آیتم هزینه کلیک و امتیاز کیفیت تعیین می شود به این صورت که تبلیغاتی که هزینه کلیک بیشتر دارند در صفحه بالاتر و در موارد مشخصی در قسمت اسپانسر ها نمایش می یابد و تبلیغات با هزینه کلیک کمتر پایین تر نمایش می یابند . در تبلیغات با هزینه کلیک برابر تبلیغ با امتیاز کیفیت بیشتر موقعیت بالاتر را کسب خواهد کرد .

5.      بصورت معمول حتما باید کلمات فارسی و یا ترکیب فارسی استفاده نمایید و از استفاده از کلمات خالص انگلیسی خودداری نمایید. زیرا هنگامی که کاربر مثلا کلمه اتومبیل را جستجو می نماید به دنبا یک وب سایت فارسی زبان و یا ایرانی می گردد که در مورد اتومبیل مطلب ارائه نموده و یا فروشنده اتومبیل است اما هنگامی که کاربر فارسی زیان و یا ایرانی به جای کلمه فارسی کلمه automobile را جستجو می نماید پس حتما به دنبال یک سایت غیر فارسی زبان و ا خارجی بوده است که این کلمه را به انگلیسی جستجو نموده است پس انتظار سایت شما که یک سایت فارسی زبان و یا ایرانی می باشد را ندارد پس این کاربر یک کاربر خوب و یا مشتری بالقوه شما نخواهد شد.

6.      بهترین محل تبلیغ شما محلی است که رقبا و همکاران شما قرار دارند و نه جایی که رقبا و همکاران شما حضور ندارند زیرا در آنجا مشتری نیز احساس نیاز به محصول و یا خدمات و یا وب سایت شما نمی نماید پس یک مشتری بالقوه و یا کابر خوب برای شما نمی باشد.

7.      در تبلیغات در گوگل به رقبای خود سلام کنید و به آنها خوش آمد بگویید و هرگز با رقبای خود درگیر نشوید زیرا رقبا در دراز مدت به نفع شما خواهند بود.

8.     از مهمترین پارامترهای موفقیت یک تبلیغ در گوگل بالا بودن score quality و ctr شما خواهد بود زیرا با افزایش آنها هزینه شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. اما انجام این کار تا حدودی تخصصی می باشد و کمتر فرد و یا شرکتی در ایران توانایی آنجام آن را دارد.

9.      گوگل امکان افزایش score quality تا 6 و 7 را با کمی زحمت و تخصص شما به شما خواهد داد اما افزایش این پارامتر به 10 کاری بس سخت و تخصصی می باشد.


  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • octagram octagram

تبلیغ در گوگل

تبلیغات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی