اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰


ممکن است سامانه های
ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل زیادی دیده باشید که از ایمیل های منقضی شده به عنوان بانک ایمیل استفاده می کنند در این صورت معمولا نتایج موفقیت آمیزی ندارند و تبلیغات ایمیلی به کمک آنها با شکست روبه رو می شود.
یک سامانه موفق ارسال ایمیل تبلیغاتی حتما می بایست بانک های خود را به روز و آپدیت نماید تا بتواند از ارسال ایمیل تبلیغاتی بازخورد بگیرد و توجه و رضایت مشتریان را جلب نماید.

در این راستا ، ما در مس میلر به جمع آوری  بانک ایمیل های فعال ایرانی پرداخته ایم که از لحاظ به روز بودن و تفکیک شدن با توجه به زمان و مشاغل  و اقشار کاملا مناسب برای ارسال ایمیل تبلیغاتی است و می تواند به راحتی مشتری  را به سمت خود کشیده و رضایتش را جلب نماید. اما از این بهتر بانک ایمیل اوپن شده است که کیفیت بسیار بالاتری دارند. بانک ایمیل باز شده در حقیقت آن دسته از ایمیل های فعال ایرانی هستند که صاحب ایمیل ، ایمیل های رسیده را باز می کند و می خواند.
عنوان بانک ایمیل بازشده  به این دلیل انتخاب شده است که فردی که این ایمیل را در اختیار دارد  ایمیل های خود را باز کرده و مطالعه می نماید و در صورت علاقمندی به ایمیل ها پاسخ هم می دهد.

مس میلر  علاوه بر اینکه بانک ایمیل خود را به روز رسانی می کند به تفکیک ایمیل های فعالی که باز شده و خوانده شده است می پردازد، از این رو هم باعث اثر بخشی بیشتر این روش تبلیغاتی می شود و هم می تواند به خوبی مشتری را به سمت خود کشیده و رضایت مشتریان را جلب نماید.
بانک ایمیل باز شده در سامانه ارسال ایمیل انبوه مس میلر شامل موارد زیر می باشد :

بانک ایمیل شهر تهران

بانک ایمیل پزشکان و متخصصین کشور

بانک ایمیل خریداران اینترنتی

بانک ایمیل مدیران وب سایت ها

بانک ایمیل پزشکان

بانک ایمیل اساتید

بانک ایمیل شرکتی

بانک ایمیل منهدسین کامپیوتر

بانک ایمیل دانشجویان کشور

http://massmailer.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی