اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

شعار تبلیغاتی

گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.

واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.

گاهی واژه ها تأثیرگزارتر از چیزی هستند که تصور می شوند.

واژه هایی هر چند کوچک که ممکن است انقلابی را مهمان یک زندگی، صنعت و یا یک کشور کنند.


در کشور ما شعار تبلیغاتی کارکرد مؤثری پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته.

برخی از این شعار ها حتی به صورت مثل در آمده اند.

مثل شعار صا ایران : هر روز بهتر از دیروز.

اما سؤال این است که آیا این شعار ها توانسته اند در جهت اهدافی که تبلیغ یک کالا در مورد دستیابی به آنهاست حرکت کنند یا نه ؟

گفته میشود که شعار های تبلیغاتی مؤثرترین ابزار به منظور جلب توجه افراد به یک یا چند جنبه از یک محصول یا خدمت هستند.

یک شعار تبلیغاتی مؤثر معمولاً:

مزایای اصلی یک محصول یا برند را برای مشتریان بالقوه بیان میکند .

به فاصله ی یک محصول و محصولات رقبا اشاره میکند .

یک شخصیت متمایز را برای خود اقتباس می کند.

جایگاهی موثق و باور پذیر از یک برند یا محصول ارائه میدهد.

نیاز و خواسته را در مشتری ایجاد میکند.

 

سخت فراموش میشود و در خاطره ماندگار میشود، چه آنرا دوست داشته باشیم و چه از آن خوشمان نیاید. به ویژه اگر با یکی از شیوه های ثبت در حافظه نظیر سرود، شعر،تیزر و باتصویر همراه شود.

 

برخی از شعار های تبلیغاتی معروف:

توشیبا (Toshiba) برای محصولات خانگی خود شعار« نسخه برداری نکنید، بهترین باشید»را انتخاب کرده Dont copy,lead).)

مک دونالد: عاشقشم(     ( I am lovin it

 

بی ام دبلیو: بهترین ماشین برای رانندگی  The altimate driving machin))

 

فولکس واگن: کوچک فکر کنید Think small ))

 

والت دیزنی: میرم دیزنی لند  I am going to dineg world ))

 

:nokia شرکت فنلاندی نوکیا ، این روزها با عبارت«ارتباط با افراد  Conecting people در میان کاربران تمام دنیا شناخته میشود این در جایی است که این جمله در سال۱۹۹۴ به عنوان شعار تبلیغاتی شرکت نوکیا انتخاب شده و آخرین شعار تبلیغاتی این شرکت در سال ۲۰۰۴ در قالب جمله «زندگی روی تلفن همراه می رودlife goes mobile) ) ارائه شده.

 

شاید این شعارها چندان جالب جلوه نکنند اما باید در فرهنگ زمینه خودشان مورد تحلیل قرار بگیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی