اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

مسلماً هر کسی این انتظار را دارد که زمانیکه سایتی را باز می کند به سرعت لود شده و اطلاعات آن نمایش داده شود؛ اگر سرعت لود پایین باشد کاربر با احتمال زیاد صفحه را می بندد و سایت های دیگری را باز می کند. پس حتی اگر سایت شما سئو و رنک خوبی داشته باشد و در سرچ گوگل اول باشد ولی سرعتش پایین باشد به علت ترک بازدید کنندگان، گوگل سایت شما را از ابتدای سرچ حذف می کند؛ چرا که زمان ماندن بازدیدکنندگان در سایت برای گوگل بسیار مهم است.


چگونه به سرعت مناسب برسید؟

برای رسیدن به سرعت لازم و مناسب و جلب توجه کاربران باید موارد  زیر را در نظر بگیرید:

 

استفاده از هاست مناسب

اگر شما یک سایت بزرگ دارید خوب است به جای استفاده از هاست های معمولی و اشتراکی از هاست های اختصاصی و مجازی با سرعت بالا استفاده کنید. اگر سایت با حجم بالا دارید با هاست های اشتراکی ممکن است دچار مشکل شوید

 

بهینه سازی تصاویر

ممکن است سایت شما اسلایدر full داشته باشد، در اینصورت نیاز به عکس های با کیفیت بالا دارید اگر شما از عکس های بزرگ و حجیم استفاده کنید سرعت لود صفحه شما پایین می آید. به همین خاطر خوب است قبل از قرار دادن عکس ها در سایت آن ها را بهینه کنید. بهینه کردن تصاویر حتی در عکس های کوچک هم باعث بهبود در سرعت لود صفحه شما می شود. در طراحی سایت حتما بهینه سازی تصاویر را رعایت کنید.

قالب سایت

افکت های استفاده شده در برخی سایت ها باعث سرعت پایین آنها می شود در این صورت کاربر باید مدت زمان زیادی را صبر کند تا بتواند صفحه اول سایت شما را نگاه کند و حتی ممکن است قبل از باز شدن صفحه، سایت شما را ترک کند و به سراغ سایت دیگری برود. بهتر است به جای استفاده از قالب های آماده یک سایت با قالب اختصاصی سفارش بدهید تا هم با توجه به خواسته شما باشد و هم سبک باشد.

حذف کدهای زائد

هنگامی که از کدهای کوتاه و مرتب استفاده کنید سرعت لود صفحه شما نیز بیشتر خواهد شد. هر چقدر کدهای اضافه در داخل سایت وجود داشته باشد میزان لود صفحات سایت شما پایین می آید چرا که تمام خطوط کدها باید لود شوند.

 

استفاده از css

هر چقدر از css های داخلی کمتری استفاده کنید مناسب تر است. همچنین خوب است از افکت های خیلی پیچیده و سنگین استفاده نکنید تا سرعت شما در لود صفحه افزایش پیدا کند.

 

کوتاه کردن صفحه اول

حتما دیده اید که صفحه اول برخی سایت ها طولانی و دارای گرافیک سنگین هستند. مسلم است که این سایت ها برای لود صفحات از سرعت پایین تری برخوردار هستند. بهتر است به جای گنجاندن تمامی اطلاعات در صفحه اول از دسترسی های سریع و مشخص به باقی صفحات استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی