اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰


1.       در صورتی که بیننده روی تبلیغ شما کلیک نکند از موجودی شما در حساب گوگل تان هیچ مبلغی کسر نخواهد شد تنها در صورت کلیک کردن و وارد شدن به سایت شما از موجودی شما کسر خواهد شد.

2.      آدرس یک صفحه غیر از صفحه اصلی هم می تواند بعنوان مقصد کلیک شما تعیین شود 3

3.     هر عبارت کلیدی می تواند شامل چند کلمه باشد مثلا عبارت " خودکار بیک" یک عبارت محسوب می شود نه دو عبارت.


4.      برای نتیجه گیری بهتر از تبلیغ تان سعی کنید متن تبلیغ کوتاهی و گویایی را انتخاب کنید زیرا معمولا کاربران توضیحات طولانی را مطالعه نمی کنند بعلاوه اینکه یک عنوان تبلیغ کوتاه بهتر جلب توجه می کند.

5.      اگر در سایت خود بیش از یک موضوع برای تبلیغ دارید حتما از متن تبلیغ های مختلف که هر کدام مخصوص یکی از سرویس های شما می باشد استفاده کنید . بدین وسیله برای هر محصولتان متون اختصاصی دارید که می تواند بهتر از یک متن کلی جلب توجه مشتری کند برای استفاده از چند متن تبلیغاتی جداگانه در موقع ثبت اینترنتی گزینه ی مربوطه را علامت بزنید اگر ثبت اینترنتی شما به پایان رسیده می توانید با تقاضای ارتقا این سرویس را فعال کنید.

6.      عبارات کلیدی خود را دو یا سه کلمه ای انتخاب کنید عبارات تک کلمه ای ممکن است توسط کسانی که برای موردی غیر از موضوعات شما در حال جستجو اند سرچ شود و عبارات طولانی ممکن است اصلا سرچ نشوند کلا عباراتی که با کمترین تعداد کلمه بتوانند محصول یا سرویس شما را مشخص کنند عبارات مناسبی اند.

7.      به کار بردن کلمات خیلی عمومی در عبارات کلیدی خود در حد امکان بپرهیزید زیرا باعث طولانی شدن بدون بازده عبارت می شوند کلماتی مانند "کالا ، خدمات ، خرید ، فروش ، ارائه و..." که در اکثر عناوین وجود دارند می توانند با هدایت کاربران غیر مرتبط به تبلیغ شما ، اثر بخشی تبلیغ را کم کنند.

8.     اگر عبارت کلیدی شما جزئی از عبارت سرچ شده کاربر باشد ولی تطابق عینی نداشته باشد باز هم گوگل تبلیغ شما را به وی نشان خواهد داد . مثلا اگر عبارت کلیدی شما " خودکار بیک" باشد و کاربر "خودکار آبی بیک" را سرچ کند تبلیغ شما را می بیند.

9.      محل قرار گیری تبلیغ در صفحه به صورت تصادفی می باشد . و گوگل کنترلی بر چیدمان صفحه انجام نمی دهد .

10.    تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی است . لذا با تعیین عبارات مناسب از نشان دادن تبلیغ شما به افراد نامرتبط و هدر رفت بودجه و اعتبارتان پیشگیری کنید و تبلیغ تان را فقط برای مشتری های بالقوه تان نمایش دهید .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی