اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

وب سایت با طراحی ریسپانسیو به وب سایتی می گویند که طراحی صفحات آن به گونه ای ست که بازدید از آن برای مخاطبانی که از تلفن هوشمند، تبلت یا دیوایس های مختلف استفاده می کنند ، بهینه سازی شده باشد. 


یک وب سایت ریسپانسیو، نسبت به تغییر اندازه ی صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده کاربر واکنش نشان می دهد. به معنی ساده‌تر ، طراحی ریسپانسیو سایت شما را قادر می‌سازد که در انواع دیوایس ها با هر سایز صفحه نمایش به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی نمایش پیدا کند.

مانند آب که خود را به شکل ظرفی که در آن ریخته شده درمی آورد ، سایت ریسپانسیو هم خودش را هماهنگ با رزولیشن صفحه‌ای که در آن باز شده است می‌کند.

 

مزایای استفاده از قالب ریسپانسیو:

 

۱- بزرگترین نکته مثبت طراحی ریسپانسیو سایت شما این است که کاربرانی که با موبایل ، تبلت یا سایر دستگاه ها وارد سایت شما شده اند به سادگی می توانند در سایت شما گشت و گذار کنند. مهم نیست که سایت شما یک وبلاگ شخصی باشد ، یا سایت شرکت و یا حتی فروشگاه اینترنتی ؛ شما با داشتن یک قالب ریسپانسیو کاربران را نسبت به سایت خود وفادار خواهید کرد.

 

۲- از مزایای دیگر طراحی سایت واکنشگرا این است که یک قالب برای همه دستگاه های مختلف کاربرد دارد. به بیان ساده‌تر شما با داشتن یک قالب ریسپانسیو جامعه ۱۰۰ درصدی از کاربران را پشتیبانی خواهید کرد.

۳- با داشتن قالب ریسپانسیو  ترسی از آینده نخواهید داشت. شما مطمئن هستید که همه دستگاه هایی که در آینده نیز تولید خواهند شد باز هم به بهترین شکل سایت شما را نمایش خواهند داد.

۴- موتورهای جستجوی اینترنتی هم با توجه به افزایش تعداد کاربران موبایل و تبلت برای ارائه نتایج بهتر، رتبه سایت هایی که در موبایل به درستی نمایش داده می‌شوند را افزایش داده‌اند.

 

5- امروزه جمعیت افرادی که با موبایل خود به وب گردی می پردازند افزایش یافته است. تصور کنید اگر سایت شما در ابزارهای مختلف از جمله موبایل به خوبی به نمایش در نیاید، تعداد زیادی از کاربرانی که می توانید داشته باشید را از دست می دهید. پس شما می توانید هم اکنون که قصد سفارش یک سایت را دارید با کمی هزینه بیشتر، کاری کنید که تمام افرادی (با هر ابزاری) که وارد دنیای نت می شوند به سایت شما دسترسی پیدا کنند.


و در آخر اینکه به دلیل اینکه طراحی سایت ریسپانسیودر حال برداشتن قدم های نخست بسر می برد احتمال اینکه رقیبان شما از این ویژگی بهرمند باشند بسیار کم است. برخوردار بودن از این نشان می دهد که شما در همه زمینه ها حرفه ای هستید و جلوتر از رقیبان خود حرکت می کنید. در نظر داشته باشید که شما سایتی در اختیار دارید که نه تنها در تمام مانیتورها بلکه در همه ابزارهای موجود در بازار به زیبایی و بدون مشکل به نمایش درمی آید. همین مساله باعث پیشی شما از رقیبان می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی