اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

کد پاپ آپ

امروزه این امکان برای برنامه نویسان وجود دارد که با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت دستوری را بنویسند که با وارد شدن کاربران به وبسایت هایی که این کد و دستور را در خود دارند در زمان مشخص و یا با رویداد مشخصی مثل کلیک کردن یک صفحه از وبلاگ یا وبسایت، صفحه دیگری به صورت اتوماتیک باز شود که اکثرا جنبه تبلیغاتی دارد. به این صفحه اصطلاحاً پاپ آپ و به این کدها کد پاپ آپ می گویند.

کد پاپ آپ که بر پایه جاوا اسکریپت نوشته شده است برای قرار دادن تبلیغات پاپ آپ در صفحه صاحبین سایت و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان گفت که کد پاپ آپ در زمانی کاربرد دارد که شما می خواهید به همراه لود صفحه سایت یک صفحه پاپ آپ هم لود شود. این صفحه کوچک بسته به هدف استفاده کننده ممکن است از نوع پاپ آندر و یا نیو تب باشد. پاپ آندر پنجره ای است که در زیر صفحه سایت باز می شود و برای کسانی مناسب است که به دنبال بهبود رتبه خود در الکسا هستند، نیو تب هم نوع دیگری از پاپ آپ است و همان طور که از اسمش مشخص است در صفحه جدیدی از مرورگر باز می شود، نیو تب به منظور جذب بازدیدکننده انبوه برای برندسازی تبلیغات پاپ آپ مناسب است. به این ترتیب مدیران سایت ها و وبلاگ ها برای درآمدزایی، بالا رفتن رتبه الکسا و افزایش بازدید به سراغ کد پاپ آپ می روند.

حال حتماً می پرسید که چطور می شود به این کدها دسترسی داشت. خیلی ساده است. با ثبت نام در سایت های معتبر پاپ آپ مانند سایت پاپینو کد پاپ آپ در اختیار شما قرار می گیرد. با قرار دادن کد تبلیغات پاپ آپ ( که در پنل کاربری ، در قسمت دریافت کد قرار دارد ) در وبگاه خود ( که آن را قبلاً در حساب کاربری خود ثبت کرده اید و فعال است ) می توانید از بازدید کنندگان سایت خود درآمد کسب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی