اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰


معمولا بعضی از سایتها اینکونه عنوان می کنند که بانک ایمیل مناسب نیست و خریداری بانک ایمیل اشتباه است. ممکن است به دلیل اسپم شدن ایمیل های ارسالی از بانک ایمیلی که خریداری می کنید یا به این علت که ایمیل ها معتبر نیستند با خود بگویید که بانک ایمیل راهکار مناسبی برای درج تبلیغات نیست.   

خوب است بدانید که زمانی ایمیل ها اسپم می شوند که بدون هدف ارسال کنید و قشر خاصی را مد نظر قرار ندهید و برای همه ارسال کنید.

اگر ما  به مخاطبانی که به کسب و کارمان مرتبط هستند و همچنین به این کسب و کار علاقه دارند به صورت هدفمند ایمیل تبلیغاتی خود را ارسال کنیم نتیجه ی ایمیل مارکتینگ بسیار تاثیر گذار می شود و گیرندگان از اینکه پیام تبلیغاتی شما را دریافت کرده اند خوشنود هم می شوند.

این ادعا که ایمیل مارکتینگ قدیمی شده و دیگر به کار برده نمی شود کاملا اشتباه است .کاربران در سالهای نه چندان دور از ایمیل برای اینکه بتوانند  مطالب تفریحی بیشتری را مشاهده کنند استفاده می کردند

ولی شبکه ای اجتماعی پیام رسان جای این ایمیل های تفریحی و سرگرمی را گرفته و شرکتها برای اینکه به فروش بیشتر برسند به ایمیل مارکتینگ و خرید بانک ایمیل روی  آورده اند مثل سایت دیجی کالا که دچار بحران شدیدی برای فروش محصولات خود شد و برای خروج از این شرایط با کمک ایمیل مارکتینگ به راحتی توانست علاوه بر خروج از شرایط ناخوشایند به پیشرفت چند برابری نیز دست یابد.

این دلیل خوبی است که بدانیم هنوز هم ایمیل مارکتینگ بسیار تاثیر گذار است وب ه جای استفاده تفریحی استفاده های کاربردی برای کسب و کار فعلی یا جدیدی استفاده می کنند

با معرفی کردن محصولات خودتان به مشاغل مرتبط با کسب و کارتان وقتی یک محصول خدمت یا کالا و ایده ی جدیدی دارید به عنوان اسپم شناسایی نخواهید شد. بانک ایمیل مخاطبان را بر اساس شغل دسته بندی کرده و این امکان را برای شما فراهم می کند که هر تبلیغ خود را به صاحب مشاغل مربوط به تبلیغ تان ارسال کنید.

بنابراین اگر برای تبلیغات خود بانک ایمیل به روز و فعال خریداری کنید این امکان برای شما فراهم می شود که ارزانترین و تاثیر گذارترین تبلغیات را انجام دهید و به فروش بالا دست یابید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی