اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

“بک لینک به عنوان لینک هایی شناخته می شود که هر صفحه در وب به وب سایت و یا یک صفحه  مخصوص فرستاده شود. بک لینک به شما کمک میکند که اطلاعات خود را در دیگر سایت ها بررسی و ارزیابی کنید”.


یکی از موارد مورد بررسی و تامین کردن در سئو تعداد بک لینک می باشد.  گرفتن بک لینک از طرف گوگل بسیار سخت است ولی تامین بک لینک از بینگ و یاهو ساده تر می باشد.

روند گرفتن بک لینک از موتورهای جستوجو به شکل زیر است:


گوگل<بینگ<یاهو


بنابراین گرفتن بک لینک از یاهو بسیار ساده میباشد این هم به دلیل قدیمی بودن فاکتورهای یاهو است.


راه های بسیاری برای به دست اوردن بک لینک موجود میباشد. ساده ترین روش ها، روش های به دست اوردن بک لینک تبادل لینک می باشد که بهترین نوع ان تبادل لینک ۲ طرفه است. 


چگونه تبادل لینک کنیم؟

برای درک بهتر بک لینک به معرفی انواع لینک های موجود در سایت نیاز است  به طور کلی لینک ها در هر وب سایت به ۲ دسته تقسیم میشوند:


۱) لینک های Follow : این دسته از لینک ها بسیار مفید هستند و همین لینک ها منجر به ایجاد بک لینک میشوند. .


اگر سایتی با سایت دیگری تبادل لینک کند به طور معمول باید بدین گونه باشد که لینک های درج شده Follow باشد.


۲) لینک های Nofollow : در مقابل لینک های Follow این دسته از لینک ها قرار دارند. بدست آوردن بک لینک از این  نوع لینک ها غیرممکن می باشد 


لینک های Nofollow بهترین روش لینک دادن به صفحات خارجی می باشد چون از سایت شما بازدیدی به سایت دیگر فرستاده نمی شود.


اخرین نکته ای که در بک لینک باید به ان اشاره کرد درصد خوب بودن بک لینک می  باشد. هر بک لینکی نمیتواند مفید باشد بلکه باید بک لینک باید دارای ویژگی های خاصی باشد تا به عنوان یک بک لینک خوب شناخته شود.به زبان ساده سایت هایی که دارای محتوای قوی باشند یعنی سایت دارای مطالب اختصاصی و ویژه باشد همچنین سایت هایی که دارای بازدید بالا می باشد.


توجه داشته باشید که بک لینک باید به یک کلمه ی خاص در سایت شما که می خواهید بر سئو آن کار کنید اشاره کند در انتخاب کلمه دقت کنید چون راهی برای بازگشت بک لینک نمی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی