اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

همان طور که مشخص است مزایای زیادی در استفاده از بازاریابی پیامکی وجود دارد، مزایایی مانند ارتباط مستقیم با تک تک مشتریان و یا  خوانده شدن 80 درصد پیامک ها توسط مخاطبان.

بازاریابی پیامکی یک نوع بازاریابی به صرفه است.در ادامه به چهار بخشی که با استفاده از سرویس های پیامکی موفق شده اند اشاره می شود:

 

1.       بخش اوقات فراغت و تفریح

رستوران ها، کافه بارها، فیتنس و باشگاه های پرورش اندام از بخش های اوقات فراغت هستند که موفق شده اند تا با استفاده از پیامک ارتباطشان با مشتریان را بهبود ببخشند. در سال های اخیر سرویس های پیامکی مانند یک انقلاب در مراکز فیتنس بوده است به این طریق که توانستند تعداد اعضای خود را به طور بی سابقه ای افزایش دهند. همچنین سرویس های پیامکی در بخش رستوران ها برای تایید و یا انصراف رزرو مشتریان، برای کاهش از دست دادن مشتریان کمک زیادی کرده است.

 

2.      ورزش

دربخش ورزش بازاریابی از طریق پیامک به شکل خیلی موثر و کارا مورد استفاده قرار گرفته است تا هر باشگاهی بتواند با طرفداران خود از این طریق ارتباط داشته باشند. همچنین باشگاه ها در سطوح مختلف توانستند با استفاده از سرویس های پیامکی بلیت بازی های خود را به صورت حداکثری به فروش برسانند.

 

3.     مسافربری و میزبانی

در بخش شرکت های مسافرتی امکان یادآوری، اطلاع رسانی تغییرات انجام شده در پرواز، تخفیفات و از طریق پیامک باعث تشویق مشتریان به مسافرت از طریق شرکت شده است.

 

4.      بهداشت و زیبایی

بخش بهداشت، سلامت و زیبایی چهارمین بخشی است که با استفاده از سرویس های پیامکی سود زیادی کرده است. یکی از پیشرفت های این صنعت سیستمی است که به صورت پیامکی به مشتریان وقت ملاقات می دهد. این روش کار را برای مشتریان  بسیار آسان تر کرده است. هر کسی می تواند با توجه به زمانبندی که در شغل مسافرت و تعطیلات خود دارد وقت ملاقات خود را انتخاب کند.

در بخش بهداشت و سلامت می توان پس از هر وقت ملاقات با استفاده از سرویس های پیامکی یک پیامک به مشتری فرستاد تا از نظرات و بازخورد او باخبر شد. در این صورت خیلی راحت می توان با استفاده از نظرات مشتریان راه حل های پیشرفت خود را پیدا کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی