اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

چه عواملی باعث می شود بعضی سایت ها در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرند؟ این سوالی است که ذهن اکثر صاحبان مشاغل و سایت ها را به خود مشغول کرده است. بهینه سازی موتوهای جستجو و سئو به صورت مستمر دچار تغییر است از این رو این افراد باید خود را با این تغییرات منطبق کنند تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرند.



در این جا به برخی عوامل موثر در بهبود سئو می پردازیم:

1. قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان ها:

موتورهای جستجو به عناوین توجه خاصی دارند، از این رو سعی کنید کلمات کلیدی خود را در تمام عناوین به کار ببرید و در قسمت توضیحات متن هم در مورد آن کمی صحبت کنید.


2. قرار گرفتن در پوشش محلی

سعی کنید که علاوه بر موتورهای جستجو مانند گوگل در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف به نوعی حضور داشته باشید. این کار از طرق مختلف همچون سفارش تبلیغات صورت می گیرد. جستجوگرهای محلی کمک زیادی به بهتر شدن رتبه شما خواهد کرد.


3. افزایش کیفیت لینک ها

کمیت و کیفیت لینک هایی که کاربران را به سایت شما هدایت می کنند اهمیت ویژه ای دارد. این لینک ها که اصطلاحاً به آن بک لینک گفته می شود ممکن است به عنوان تبلیغات شما در وبسایت های دیگر به کار برده شود. همچنین به خاطر داشته باشید که لینک های سایت تان سالم باشد؛ با بررسی مستمر لینک ها از سالم بودن و خراب بودن آن مطمئن شوید.

از بهترین روش های دریافت بک لینک رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید است.


4. بهبود ساختار لینک دهی درونی

علاوه بر استفاده از بک لینک ها در مطالب سایت خود به مطالب دیگری در همان سایت لینک بدهید. این کار باعث می شود که کاربران بیشتر در سایت تان بمانند و از صفحات آن دیدن کنند، همین امر باعث بهبود سئوی سایت شما خواهد شد.


5. بهینه سازی برچسب ها یا تگ ها

تگ یا برچسب یک کلمه کلیدی است که از طرف بسیاری از کاربران جستجو می شود. بنابراین برای هر مطلب در سایت تان امکان تگ کردن چند کلمه را فراهم کنید. همچنین به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی را با دقت انتخاب کنید. ممکن است یک کلمه از سوی کاربران زیادی به اشتباه تایپ شود اگر شما همان کلمه اشتباه را در لیست تگ های خود قرار دهید، کاربران زیادی به سمت سایت شما هدایت خواهند شد.


6. ایجاد یک پروفایل کاری

افراد زیادی ممکن است به دنبال مشخصات شما باشند. در این صورت با داشتن یک پروفایل کاری از سوی عده زیادی دیده خواهید شد و آمار بازدید شما بالا خواهد رفت. این پروفایل می تواند شامل سابقه کاری شما، راه های ارتباطی و ... باشد.


7. ثبت بر روی نقشه گوگل

اگر منطقه کسب و کارتان بر روی نقشه گوگل (google Map)  مشخص شود اعتبار بیشتری خواهد داشت. این کار باعث دیده شدن بیشتر شما خواهد شد.


8. استفاده از مطالب معتبر

حد الامکان از اخبار، مطالب و عکس های معتبر استفاده کنید. اگر گوگل متوجه شود که عکس های شما فتوشاپ شده است ممکن است رتبه سئوی شما آسیب ببیند. از عکس های با کیفیت استفاده کنید و سعی کنید مطالب موجود در سایت تان را مدام به روز کنید.


9. ارائه‌ی یک تور مجازی

تور مجازی یکی از ابزارهای جدید گوگل است. از این طریق شما می توانید یک تصویر تور سه بعدی از کسب و کار خود را به نمایه گوگل خود اضافه کنید. در این تصویر سه بعدی کسب‌وکار خود را طوری برای کاربران به تصویر می‌کشید که انگار خود در آن محل حضور دارند و قسمت‌های مختلف را از نزدیک مشاهده می‌کنند


10. بهینه‌سازی نقل قول‌ها

ممکن است در سایتتان بخواهید اطلاعاتی را از سایت‌های دیگر استفاده کنید. در این صورت باید از آن‌ها نقل قول کنید و این مسئله هم باید در سایت شما برای همگان قابل دیدن باشد.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی