اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

1.      1. متن پیامک ساده باشد: در تبلیغات پیامکی مهم ترین پارامتر توجه به سادگی متن است. باید متن پیامک را به ساده ترین شکل ممکن بنویسیم و از نوشتن نکات اضافی خودداری کنیم.

2.     2. متن پیامک کوتاه باشد: پیامک همان طور که از اسم آن مشخص است پیام کوتاه است بنابراین اصل کوتاه بودن پیام در تبلیغات پیامکی رعایت شود. دلیل آن هم مشخص است.



 مردم پیام های تبلیغاتی طولانی را کامل نمی خوانند بنابراین باید سعی کرد در کوتاه ترین جملات تاثیرگذارترین تبلیغ را نوشت.

3.    3. متن تبلیغاتی جذاب باشد: چه چیزی باعث می شود که مشتریان به سمت شما کشیده شوند (نه به سمت رقیبان شما)!!! حتماً یک چیز منحصر به فردی دارید که شما را از رقبا متمایز کند. توجه به این نکته باعث می شود تبلیغات پیامکی جذابی را ارائه دهید.

4.     4. خود را در پیامک معرفی کنید: همان طور که می دانید در ارسال پیامک تبلیغاتی شماره فرستنده یکشماره اختصاصی یا عمومی از سامانه است (و نه شماره شرکت یا محل کار شما)، بنابراین خودتان یا شرکت و برند کاریتان را در متن پیام به مخاطب معرفی کنید و فقط به درج شماره بسنده نکنید.

5.     5. آدرس وبسایت خود را در متن پیامک درج کنید: اگر یک سایت یا وبلاگ دارید که در آن مزایا و ویژگی های محصول یا خدمات شما معرفی شده است در تبلیغات پیامکی خود به آن آدرس اشاره کنید تا مخاطبان از این طریق شما را بهتر بشناسند.

6.     6. مخاطب و مشتری خود را با اسم عنوان کنید: در صورت امکان برای هر مخاطب یک متن جدا تنظیم کنید (این امکان در ارسال متناظر پیامک وجود دارد) این کار باعث می شود مخاطب از اینکه اسمش توسط شما فراموش نشده احساس رضایت کند و متن پیامک را به صورت جدی تر بخواند

7.     7. نتیجه ارسال انبوه پیامک ها یادداشت شود: بعد از هر بارتبلیغات پیامکی به صورت انبوه، بازخورد و نتیجه ارسال های خود را یادداشت کنید تا دفعات بعد تغییرات لازم در تبلیغات اعمال شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی