اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

·         عدم داشتن سیاست صحیح

یکی از مهترین دلایل شکست سایت ها داشتن سیاست کاری اشتباه است. به عنوان مثال دیده شده برخی از افراد و شرکت ها قصد راه اندازی وب سایتی را دارند تا سایر کاربران با پرداخت هزینه تبلیغات خود را در این وب سایت قرار دهند. اما برنامه ریزی خاصی برای افزایش بازدید سایت خود نداشته اند و به همین علت برای کاربران دلیلی برای تبلیغ در سایت وجود نخواهد داشت.


·         مشکلات فنی وب سایت

داشتن مشکلات فنی وب سایت برابر است با لطمه خوردن به وب سایت، و همین امر باعث از دست دادن بازدید کننده برای وب سایت می گردد. در نتیجه بهتر است قبل از راه اندازی وب سایت مشکلات فنی سایت خود را برطرف نمایید و در صورتی که در بخشی از وب سایت مشکلات خاصی بوجود آمد سریعا مشکل مورد نظر را برطرف نمایید.

·         ظاهر نامناسب

ظاهر وب سایت تاثیر بسیاری در موفقیت و عدم وب سایت خواهد داشت بنابراین تا می توانید سعی نمایید طراحی سایت شما جذاب باشد.

·         عدم رعایت اصول سئو

امروزه موتورهای جستجو بازدید کنندگان بسیاری را به داخل سایت ها هدایت می نمایند و در صورتی که وب سایت شما نتواند در این موتورهای جستجو رتبه قابل قبولی داشته باشد بازدید کنندگان بسیاری را از دست خواهید داد. با انجام امور سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید بازدید کنندگان بسیاری از موتورهای جستجو کسب نمایید.

·         نداشتن هدف

هدف از راه اندازی وب سایت می بایست برای شما و همچنین کاربران شما واضح و مشخص باشد تا هم شما بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای وب سایت خود داشته باشید. با مشخص نمودن هدف خود و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف خود در سایت کاربران شما نیز درک درستی از وب سایت شما خواهند داشت.

·         عدم تمرکز بر کاربران

قبل از هر چیز می بایست نیازها و خصوصیات کاربران خود را بدانید. شناخت کاربران و نیازهای آنان به شما کمک خواهد کرد تا برای جذب کابران خود بتوانید سیاست گذاری درست و مناسبی داشته باشید.

 

·         محتوای کم و بی کیفیت

یکی از مهترین مواردی و مشکلاتی که سایت ها با آن درگیر هستند عدم وجود محتوای مناسب و با کیفیت در سایت می باشد. محتوای یک وب سایت می بایست تولید شده توسط همان مجموعه، با کیفیت و کافی باشد تا تمامی جنبه های مختلف موضوع را تحت پوشش قرار دهد.

·         عدم به روز رسانی

یک وب سایت برای آنکه از نظر کاربران و موتورهای جستجو سایت فعالی به حساب آید باید دائما در حال تغییر باشد و مطالب جدیدی به آن اضافه گردد. در صورتی که نتوانید وب سایت خود را به روز نگه دارید از غافله عقب می مانید.

·         تبلیغات برای وب سایت

بهترین سایت را هم که داشته باشید در صورتی که نتوانید آن را به خوبی معرفی نمایید وب سایت شما به موفقیت نخواهد رسید. انجام تبلیغات برای وب سایت باید به صورت اصولی و زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی سایت انجام گردد و در صورتی که برای سایت خود تبلیغات نکنید سایت شما به جایی نخواهد رسید.

·         نداشتن بودجه کافی

معمولا در بازار ایران دیده شده افراد و شرکت ها با بودجه ناکافی وارد عرصه استارتاپ های اینترنتی می گردند و پس از گذشت مدتی نمی توانند هزینه های مربوط به نگهداری و تبلیغات و همچنین به روز رسانی آن را تامین نمایند و در نتیجه پروژه شکست خواهد خورد.

  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • octagram octagram

طراحی سایت

وبسایت

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی