اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

با گسترش روزافزون کاربران اینترنتی در سراسر دنیا، سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات رو به افزایش است. تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، تبلیغات ایمیلی و تبلیغات پاپ آپ تنها چند نمونه از این نوع تبلیغات به شمار می آیند. روشن است که هر کدام از این نوع تبلیغات از ویژگی خاصی برخوردار هستند.


تبلیغات پاپ آپ  علاوه بر اینکه روش مناسبی برای کسب درآمد وبمسترها است فرصت مناسبی را برای دیده شدن تبلیغات تبلیغ دهندگان فراهم می کند. صاحبان وبسایت و وبلاگ ها با ثبت نام در سایت های پاپ آپ کد آن را دریافت می کنند، سپس با درج کدها در سایت و وبلاگشان علاوه بر اینکه تبلیغات پاپ آپ را به نمایش می گذارند بازدید و رتبه الکسای سایت و وبلاگ خود را از این طریق بالا می برند. در این روش تبلیغاتی می توان گفت یک همکاری دو جانبه وجود دارد. تبلیغ دهندگان با مبلغی که به سایت های پاپ آپ می پردازند به نوعی از نمایش دهندگان تبلیغات یعنی همان صاحبان سایت ها و وبلاگ ها می خواهند که تبلیغات پاپ آپ آنها را به نمایش بگذارند. نمایش دهندگان نیز با نمایش تبلیغات آنها علاوه بر اینکه کسب درآمد می کنند رتبه الکسای سایت خود را بالا می برند.

تبلیغات پاپ آپ، همانند سایر روشهای تبلیغاتی، چه دیجیتالی و چه سنتی، زمانی دارای ارزش خواهد بود که نکات مربوط به بازاریابی و فروش در آن لحاظ شده باشد، از این رو انتخاب سایت مناسب برای پاپ آپ بسیار حائز اهمیت است. مشخص است که برای گذاشتن تبلیغات و نمایش دادن آن سایتی مناسب است که قابل اعتماد باشد و در دنیای پیچیده مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. تبلیغ دهندگان در سایت های معتبر پاپ آپ با معرفی محصولات و خدماتشان و در واقع با درج تبلیغ در پاپ آپ امکان دیده شدن را در هزاران وبسایت خواهند داشت در نتیجه یک سیستم معتبر پاپ آپ با بازدهی بالا انها را در معرفی خدمات و محصولاتشان یاری خواهد کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی