اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

وقتی کاربری بخواهد در سایت شما دنبال مطلبی بگردد واژه های نزدیک به مطالب شما را جستجو می کند. برای موتورهای جستجو و جستجوگرها بسیار مهم است که کلمه هایی که به دنبال آن هستند با مطالب شما سنخیت داشته باشد. 



از این رو می توان گفت که اولین و مهم ترین قدم در سئوی سایت انتخاب کلیدواژه های مناسب است. 

 کلمات کلیدی یا کلید واژه ها کلماتی هستند که شما می خواهید با آن سایتتان را به رتبه خوبی برسانید. البته خوب است که برای شروع روی یک کلیدواژه تمرکز کنید و سپس تعداد آنها را افزایش دهید.  به یاد داشته باشید که هیچ گاه سایت تان را با کلمه کلیدی نامناسب بهینه نکنید، مثلاً فرض کنید شرکتی به تازگی راه اندازی شده و نامش نوآوران است، اگر سایت خود را با این نام بهینه کنید تأثیر زیادی روی ترافیک سایت تان نخواهد داشت چرا که در ماه شاید یک نفر هم با این کلید واژه مطلبی را جستجو نکند.

برای انتخاب کلیدواژه مناسب، خود را جای کاربران قرار دهید و فکر کنید که اگر دنبال محصولات و خدمات تان باشید چه کلمه هایی را جستجو خواهید کرد.

بعد از انتخاب کلمات کلیدی مناسب، باید ببینید کدام کلمات بیشتر جستجو می شوند. شرکت گوگل یک ابزار قدرتمند و رایگان به نام گوگل ترندس (google trends) را در اختیارمان قرار داده تا کلمات Keyword Planner را در آن جستجو کنیم و اولین نتایج جستجو را  انتخاب کنیم. در این ابزار  با تایپ کلیدواژه مورد نظر می توانیم تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کنیم. ابزار کلیدواژه گوگل اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد مثلاً تعداد جستجوها از کشور و شهرها و همچنین تعداد جستجوهای انجام شده در ماه های قبل را نشان می دهد.

برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی باید از مشتریان شناخت کافی داشته باشید و با علاقه مندی های آنها آشنا باشید، همچنین خوب است از کلماتی برای شروع استفاده کنید که رقابت زیادی روی آنها وجود ندارد. بهینه کردن سایت با کلمات مرکب که شامل چند واژه است آسان تر است چرا که وارد رقابت با افراد کمتری می شوید.

در نهایت برای اینکه دقیقا بدانید دیگران در مطالبشان از چه کلمات هدفی استفاده کرده اند و آیا کلمه شما در این بین می گنجد یا خیر؛ بهترین راه جستجوی کلمه موردنظرتان در گوگل و دیدن حداقل ۲ صفحه از نتایج جستجو می باشد.

آیا مقالاتی که گوگل نمایش می دهد دارای همان کلمات کلیدی مدنظر شما است؟ آیا سایت شما در بین نتایج قرار دارد؟ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی