اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

همان طور که می دانید گوگل "Google"پر طرفدارترین و معروفترین موتور جستجو است که در میان کاربران اینترنتی ایرانی دارای محبوبیت بالایی است .پس در صورتی که شما حضور مناسبی در این موتور جستجو داشته باشید می توانید خود را به میلیون ها کاربری که از این موتور برای جستجو استفاده می نمایند معرفی نمایید. 

در همین راستا موتور جستجوی گوگل ابزاری به نام Adwords Google را معرفی نموده است تا صاحبان وب سایت ها بتوانند وب سایت خود را از طریق این ابزار در موتور جستجوی گوگل معرفی نمایند.

آگهی های گوگل ادوردز

گوگل ادوردز امکان نمایش آگهی با فرمتهای مختلفی را دارا می باشد. محبوب تربن فرمت آگهی، آگهی متنی می باشد که بعد از آن آگهی های تصویری و متحرک از محبوبیت بیشتری برخوردارند. از فرمتهای دیگر آگهی های تبلیغاتی ادوردز می توان به آگهی های ویدیویی، آگهی های محلی و آگهی هایی که در تلفنهای موبایل نمایش داده می شوند، اشاره کرد.

آگهی شما در گوگل شامل 25 کاراکتر(با احتساب Space) برای عنوان آگهی، دوخط 35 کاراکتر برای متن آگهی و 35 کاراکتر برای نمایش URL آگهی می باشد

 

اجزاء یک آگهی متنی گوگل به شرح زیر است:

عنوان آگهی Headline بهترین عناوین آگهی، عناوینی هستند که مستقیماً با کلمات کلیدی تعریف شده همخوانی دارند.عنوان آگهی حداکثر می تواند 25 کاراکتر باشد. در صورتی که کلمه کلیدی جستجو شده با کلمه کلیدی که در متن آگهی خود استفاده کرده اید یکی باشد این کلمه کلیدی بصورت پررنگ در نمایش آگهی شما در گوگل مشخص خواهد شد.

متن آگهی Description متن آگهی شما بهتر است همزمان شامل منافع استفاده از محصول یا خدمات مورد تبلیغ شما و هم انگیزه برای کلیک کاربر بر روی آگهی شما باشد. متن آگهی دو سطر از آگهی تبلیغاتی شما را به خود اختصاص می دهد. سعی کنید همه چیز را ساده و کوتاه در این دوخط جای دهید.

نمایش URL وب سایت شما  URL Display آدرس وب سایت (URL نمایشی) شما در این سطر قرار می گیرد.  حتماً لازم نیست که این آدرس دقیقا آدرس مقصد شما (صفحه ای که مشتریان با کلیک بر روی آگهی شما به آن صفحه می رسند) باشد ولی حتما باید آدرسی باشد که آدرس مقصد شما نیز در آن فرار دارد.

آدرس URL صفحه مقصد URL Destination آدرس دقیق صفحه ای است که کاربر با کلیک بر روی آگهی ادوردز شما باید به آن صفحه وارد شود. این آدرس در آگهی شما نمایش داده نمی شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی