اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

روانشناسان معتقدند لحظات ابتدایی در برخورد ها تاثیر بسیار زیادی نسبت به برخوردهای بعدی دارد. همانگونه که شرکتهای مختلف از طراحی دکوراسیونهای گرانقیمت استفاده می کنند.از این رو در طراحی وبسایت علاوه بر بهینه سازی سئو و محتوا نکته دیگری که اهمیت دارد طراحی ظاهری سایت است.


 اکثر کاربران وقتی وارد یک سایت می شوند تنها در عرض 5 ثانیه تصمیم می گیرند که در آن سایت بمانند یا آن را ترک کنند، واضح است که تنها چیزی که در این تصمیم گیری سریع دخیل است ظاهر سایت است. 

در صورتی که سایت شما جذاب و کاربرپسند باشد بازدیدکننده جذب آن شده و سریعاً آن را ترک نمی کند. در ادامه به معرفی نکاتی در این مورد پرداخته می شود:

1.       بهینه سازی تصاویر

بازدیدکنندگان معمولاً وقت زیادی را صرف لود شدن صفحات نمی کنند و اگر سرعت لود صفحات سایت شما کم باشد ممکن است بازدیدکننده آن را ترک کند. برای بهینه سازی تصاویر نکاتی وجود دارد که هم موجب جذابیت صفحات می شود و هم سرعت لود صفحات را بالا می برد. در فایل های گرافیگی پالت هایی مربوط به رنگ تصاویر وجود دارد که در طراحی وب سایت مورد نیاز نیستند  پس با حذف آن ها می توان بدون کاهش کیفیت تصویر ، حجم تصاویر را کاهش داد و باعث افزایش سرعت لود صفحات شد.

2.      طراحی تمام پهنا و تمام صفحه

از فضاهای سفید در طراحی سایتتان نترسید، شلوغ بودن همیشه هم خوب نیست، بگذارید سایت نفس بکشد. قالب های کادربندی شده ظاهری قدیمی به سایت می دهد در صورتی که طراحی های جدید از کادرهای تمام صفحه استفاده می کنند. تجربه نشان داده که تصاویر عریض اثربخشی بیشتری دارند اما به خاطر داشته باشید که استفاده زیاد از تصاویر سرعت لود سایت را پایین می آورد.

3.     در دسترس بودن

اگر سایت شما طوری طراحی شده باشد که کاربران بتوانند به راحتی از سایر صفحات دیدن کنند سایت شما دسترس پذیر است. در نتیجه ی آن ترافیک سایتتان افزایش می یابد و رتبه ی الکسایتان کاهش پیدا می کند.

4.      کاربرپسند بودن

یکی از فاکتورهایی که در رنکینگ موتورهای جستجو وجود دارد ظاهر سایت و کاربرپسند بودن آن است. ظاهر گرافیکی جذاب و محتوای باکیفیت از موارد کاربرپسند بودن سایت است. استفاده به اندازه از تصاویر متحرک، استفاده از قالب های ترکیبی، استفاده از سایه ها و... باعث جذابیت وبسایت شما می شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی