اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰


تبلیغ با بانک ایمیل مزایای زیادی دارد. در اینجا به چند گزینه از برتری بانک ایمیل به دیگر تبلیغ های اینترنتی و سنتی اشاره می شود.

·         قیمت پایین و سرعت بالا

·         عدم وجود لیست سیاه یا بلک لیست و موانع ارسال ایمیل


·         در دست داشتن کنترل و مدیریت زمان (کنترل زمان)

·         ارتباط دوجانبه و امکان دریافت ایمیل از افرادی که ایمیل دریافت کرده اند و علاقه مند هستند (دریافت ایمیل توسط اشخاص مورد هدفمان)

·         بازخورد گرفتن از کاربران، ( استفاده از بانک ایمیل این امکان را می دهد که با سرعت بفهمیم  بازخورد کاربران نسبت به محصول و کالا و خدمت ارایه شده توسط ما چگونه است.

حال به شرح این گزینه ها میپردازیم :

·         ارزان و سریع: تبلیغ با بانک ایمیل یک روش بسیار سریع و ارزان در بین روش های تبلیغاتی موجود در فضای اینترنت و بیرون از فضای اینترنت می باشد، از این طریق می توان با سرعت به کمک ارسال به بانک ایمیل تبلیغات را انجام داد.

فرض کنیم شما محصولی را تولید کرده اید و می خواهید در نمایشگاه خاصی آن را معرفی و به فروش برسانید. این امکان وجود دارد که شما به لیستی از ایمیل هایی که متعلق به شرکت های مربوط به کسب و کارتان است، ایمیل ارسال نمایید و با بانک ایمیل بسیار کم هزینه تر و با سرعت بالا تر  محصول و یا خدمت جدید را به بازار معرفی نمایید

·         عدم وجود بلک لیست و موانع ارسال :

ممکن است در روشهای مختلفی از جمله تبلیغات پیامکی دچار مشکلاتی شده باشید مانند مسدود وغیرفعال کردن پیام های دریافتی تبلیغاتی؛ این امر باعث می شود که حجم عظیمی از کاربران تبلیغ را دریافت نکنند و یا ممکن است در بازاریابی تلفنی گیرنده در دسترس نباشد.
در تبلیغ با بانک ایمیل برای ارسال نشدن ایمیل ها مانع و مشکلی وجود ندارد و ایمیل ها دقیقا به شخصی که مرتبط می باشد فرستاده میشود

·         کنترل زمان :
ما وقتی برای تبلیغ محصول و خدمت خود از بنرهایی که در سطح شهر قرار می گیرد استفاده کنیم و یا تراکت پخش کنیم در یک زمان و روز و ساعتی ممکن است مخاطبان تبلیغ شما را مشاهده کنند ولی در روش تبلیغ با بانک ایمیل می توانیم زمانبندی کنیم تا در چه تاریخ و چه ساعتی ایمیل ها شروع به ارسال کنند مثلا ساعت 12 در یک روز با مناسبت خاص.

·         دریافت ایمیل توسط اشخاص مورد هدفمان:

ماوقتی ایمیل را ارسال میکنیم شخصی که مدنظرمان هست ایمیل را دریافت می کند مثلا اگر به شرکت خاصی ارسال کرده ایم مدیر یا رئیس شرکت آن ایمیل را مشاهده می کند و در صورتی که سوال یا علاقه مندی به محصول داشته باشد می تواند با ارسال یک ایمیل ارتباط دوطرفه ای داشته باشد.

·         بازخورد گرفتن از کاربران :

گاهاً ممکن است بخواهیم ایده کالا یا محصول جدیدمان را بسنجیم و ببینیم بازخورد کاربران در این زمینه چگونه است در این صورت می توانیم با روش تبلیغ با بانک ایمیل این کار را به راحتی و در زمان بسیار کم انجام دهیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی